Hvad syntes I?Oprettet af vang d. 31-05-2006 kl.01:05 Så er sæson 4 afslutet, så Jeg ville høre hvad I syntes om den. Jeg syntes det var nogle gode programmer, men hvad syntes I? Du er syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyg!!!!!!!!!!!!!!! Oprettet af Sommer d. 01-06-2006 kl.15:05 Nu har jeg været med for starten, og nok set mere Dolph end de fleste.
Personligt er jeg træt af det hele lige nu :D - Men jeg har nok også set alle afsnit mere end 8 gange, plus at alle lige skal råbe en Dolph-ting når de ser mig... man er jo ham fra Dolph.dk tsk tsk ;D
Men jo, det er da udemærket humor! Og synes at Wulff har gjort det brilliant i tredje sæson. Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk Oprettet af vang d. 02-06-2006 kl.19:05 Tror I der kommer en sæson mere ??? Du er syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyg!!!!!!!!!!!!!!! Oprettet af Sommer d. 05-06-2006 kl.19:05 Det er klassificeret  Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk Oprettet af pedemuzz d. 14-06-2006 kl.16:05 jeg savner Dolph gid han kunne lave et
sjov der hed "Dolph, Finn og Rocco på
aveje" we love you Dolph To be and not to be. Oprettet af Von Duck d. 15-06-2006 kl.22:05 Sys det var godt( Speciel Rocco), men synes det var sjovere i Dolph og Wullf på afveje, det ville være fedt hvis de lavede det igen, men bare med Rocco bare glem Finn  Ducks should be the ruiling World:ninja Oprettet af pedemuzz d. 17-06-2006 kl.19:05 Jeg synetes at den kunne hedde det. Okey?
Von Duck skrev:
Sys det var godt( Speciel Rocco), men synes det var sjovere i Dolph og Wullf på afveje, det ville være fedt hvis de lavede det igen, men bare med Rocco bare glem Finn  To be and not to be. Oprettet af Von Duck d. 17-06-2006 kl.19:05 Tror at Finn ikk kommer med, ligesom Morgenthaler og Margit ikke kom med efter første Sæson  Ducks should be the ruiling World:ninja Du skal være logget ind for at skrive på forummet.
|
 |
|