Dolph.dk

Kølleslag til Lotti

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af R+ d. 16-11-2005 kl.12:05
BS skal tildele Dolph nogle kølleslag, så han kan komme over sin svaghed for krøplingen Lotti !
Det må være en defekt hos Dolph, der gør ham i stand til at holde Lotti's ynk ud...
Hvis der er nogle i denne verden der kan pumpe energien ud i æteren med tyske gloser, er det Rammstein !!!
Et handyr af format som Dolph, skal overkomme sin sidste svaghed og konverterer til Rammstein - kølleslag til Lotti !
Oprettet af Sommer d. 16-11-2005 kl.16:05
Så dem live for et år siden. Faktisk på søndag præcist.

R+ er bare nice! Elsker deres musik. Og deres nye feat. Sharleen er simpelthen for lækker! Den elsker jeg i samme stil som Ohne Dich...

Og på søndag: Bloodhound Gang i Amager Bio.
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af The Eggman d. 16-11-2005 kl.21:05
Ufff, Bloodhound Gang!...
Du er heldig, du har råd....
Kan ikke skrive mig på listen til Ramstein-fans, men det må siges at de laver noget udemærket musik..... Også selvom det er tysk...
Apropo tysk musik har i så nogensinde hørt "Die Prinzen". Dem man hører i folkeskolen i tysk nu til dags... Det er musik! .....Eller......
KAN I SÅ FORSTÅ DET!
Oprettet af R+ d. 17-11-2005 kl.12:05
Helt enig Sommer, selvom "Stirb nicht vor mir" har fået en del kritik fra de hard core R+ fans, så syntes jeg også det er et af højdepunkterne på den nye skive. "Spring" er også rigtig god og teksten er rigtig ond, kan sagtens forestille mig Dolph som stjernen i en musik video til dette nummer
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg