Dolph.dk

Malmö behöver Dolph

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af midus d. 06-08-2005 kl.17:05
Malmös borgmästare med det svensk klingande navnet Illmar Repulla tränger et besög av Dolph. Det er en slapp typ seom behöver Dolph's förmanande ord.
Lukk röven, ellers!!
Oprettet af Christian4100 d. 06-08-2005 kl.09:05
en svensker :D
ÅRH! Jeg kan ikke arbejde sammen med sån et asshole!
Oprettet af LpF d. 06-08-2005 kl.12:05
=O Er Dolph også kendt i Sverige?
I listen to Metal - I evolved
Oprettet af PhycQ d. 06-08-2005 kl.13:05
AAAAAAAARGH stereotype svensker! Snusgnaskende alfons åberg wannabe! ...
Ej lyder fedt, send dolph på et korstog i sverige :D
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af Sommer d. 06-08-2005 kl.14:05
Måske vi har en bruger, der kan oversætte de danske afsnit til svensk og engelsk? Har set det er sket før, og kunne da være lidt cool som et tillæg til citatsiden - som jeg snart må få lavet færdig!!
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af PhycQ d. 06-08-2005 kl.14:05
Sagtens... Det med det engelske er det nemmeste, men det med det svenske kan jeg oss... Min pappa har boet i sverige, så lidt kan man da
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af The Eggman d. 06-08-2005 kl.17:05
Jaaaa, det tager jo sin tid

Denne bruger er: Webmaster/Ejer. Sommer skrev:
Måske vi har en bruger, der kan oversætte de danske afsnit til svensk og engelsk? Har set det er sket før, og kunne da være lidt cool som et tillæg til citatsiden - som jeg snart må få lavet færdig!!
KAN I SÅ FORSTÅ DET!
Oprettet af Sommer d. 06-08-2005 kl.20:05
Jamen dog... Jeg sørger for at du modtager et eller andet spændende, hvis du gider... Bare et afsnit af gangen, og helst inden sæson 2. Så sørger jeg for at få kodet et ordentlig "Vis afsnit + sprogvælger". Kunne det være en idé? Hvad du kan få ved jeg endnu ikke, men Eggie bliver også belønnet for hans arbejde til siden
PhycQ skrev:
Sagtens... Det med det engelske er det nemmeste, men det med det svenske kan jeg oss... Min pappa har boet i sverige, så lidt kan man da
Oprettet af HackerJohn d. 07-08-2005 kl.12:05
kanon at dolph er rykket øst-på... dræb svenskernes hjerne med dolph-tale!! hehe ;D ej det er sgu cool... det er fedt hvis siden bliver international ;D
Oprettet af PhycQ d. 07-08-2005 kl.14:05
Sommer, jeg går i krig rigth away, starter med at ta hele runden på engelsk... :D Så går jeg igang med det svenske bagefter
Dog ved jeg ikke hvornår sæson 2 er, og naturligvis derfor heller ikke ved hvad min deadline er?
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af Sommer d. 07-08-2005 kl.15:05
Det ved jeg heller ikke, men du har til klokken 20:00 i aften - Ej, den er først i løbet af efteråret :D - Men bare tag dig den tid det nu engang tager... og så må jeg vist kode en ny citatside i aften
PhycQ skrev:
Sommer, jeg går i krig rigth away, starter med at ta hele runden på engelsk... :D Så går jeg igang med det svenske bagefter
Dog ved jeg ikke hvornår sæson 2 er, og naturligvis derfor heller ikke ved hvad min deadline er?
Oprettet af Christian4100 d. 07-08-2005 kl.16:05
Hvis det er rejser jeg på highschool i USA her snart!.. så om et par måneder taler jeg flydende engelsk ca... hehe.. så hvis det er i kan vente ku jeg måske godt snuppe et par afsnit til den tid!?
ÅRH! Jeg kan ikke arbejde sammen med sån et asshole!
Oprettet af PhycQ d. 07-08-2005 kl.16:05
Haha, kan godt ha det engelske klart til kl. 20:00 iaften, ihvertfald de første par afsnit...
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af PhycQ d. 07-08-2005 kl.17:05
Jeg taler allerede flydende engelsk, dog er der et par ord der smutter engang imellem Men jeg skal selvf nok sørge for at det er fejlfrit inden jeg sender det til dig sommer
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg