Dolph.dk

Dolph og Wulff i Tivoli

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af Arp d. 01-06-2005 kl.09:05
Dolph skal da en tur i Tivoli med Wulff!

Så møder han Svenskere, kinesere og tyskere som skal svines til og trues med køllen. Han skal også prøve forlystelserne. Både Dæmonen, Det Gyldne Tårn og måske en tur i de små både hvor han skal falde i vandet og sige: "Nu går Dolph hjem"!
Oprettet af The Eggman d. 01-06-2005 kl.20:05
Kunne være meget sjovt, men tror ikke Dolph ville nærme sig stedet, da der er for mange børn!
KAN I SÅ FORSTÅ DET!
Oprettet af LiquidPain d. 01-06-2005 kl.20:05
At finde et sted hvor dolph og wulff kan være på afveje er ikke et problem Men at finde på noget sjovt der?
Oprettet af HAM d. 01-06-2005 kl.22:05
Dolph ville nok ikke svine tyskere til, når han nu forguder dem...
Oprettet af Sommer d. 02-06-2005 kl.11:05
Orv... Rådhuspladsen midt i juli. Dolph går amok på en kinøjser :D Orv - det ville jeg synes var sjov. Han står og truer ham med sit bat, og kinøjseren filmer ham.
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af Risborg_92 d. 02-06-2005 kl.15:05
Ku være så funny..
Oprettet af jcsimonsen d. 14-06-2005 kl.11:05
Dolph som guide i en af de her Sigth-Seeing busser. Så kan han komme med sin mening om alle de danske seværdigheder. Evt blive holdende længe uden for Amalieborg i håbet om at møde Prins Joachim, hans yndlings person i kongehuset!!
Nationen har brug for grus!!
Oprettet af sverige2 d. 14-06-2005 kl.13:05
Det ville være fedt.
jeg kan lige forestille mig det, enhver japaner der gik frem imod dolph for at tage et billede får cirkelspark i sit fjæs.
"ARG den kommunistiske horde angriber !! "
Oprettet af Svupper d. 21-06-2005 kl.12:05
Det kunne være skide sjovt:D
Oprettet af T1000 d. 01-08-2005 kl.09:05
det lyder da meget sjovt, men jeg tror det ville være godt hvis Dolph kom med en af sine dårlige bortforklaringer, om hvorfor han ikke vil prøve dæmonen. Ligesom han gør i den lille pige med landminerne, i starten af den kommer der 3 små piger løbenede forbi Wulff og Dolph straks løber Dolph i dækning. Han siger så bagefter han bare dansede en ninja dans, og at det blik de havde i øjnene var sådan et blik som en følelsesløs kobra, ville have i øjnene.
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg