Dolph.dk

Dolph som spil

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af mads_thomsen d. 27-05-2005 kl.16:05
jeg tænkte på at lave et dolph spil i flash..
ikk noget stort, bare sånoget platforms/mario agtigt hvor man skal slå negere og diverse andre krapyler ihjel.. :D..
jeg mangler dog nogen til at programmere det.. eller hjælpe mig med det..
hvis i er med på ideén så skriv det lige :D..
igår var fremtiden idag..
Oprettet af Tanja d. 27-05-2005 kl.12:05
Personligt synes jeg ikke ideen er god.. Sådanne spil er faktisk forbudt i Danmark.. Havde det været U.S.A havde du haft flere points..
Jeg er ikke en /mand/ af mange ord. Men det er mig.
Oprettet af Lanius d. 27-05-2005 kl.12:05
i stedet for kunne man jo lave et spil det var lavet over overlevelsesturen... hvor man skal forsøge at finde wulff?
Oprettet af mads_thomsen d. 27-05-2005 kl.14:05
vidste ikk det var ulovligt.. hvis jeg får lov af anders og michael må jeg vel godt?

men ideén om overlevelses turen er også god.. :D

nogen der kan hgjælpe mig?
eller evt. hjælpe mig med at få det programmeret?..
Oprettet af Tanja d. 27-05-2005 kl.15:05
Ulovligt og ulovligt, det så meget sagt.
Men jeg ved at mange af sådanne spil er blevet ulovlige i Danmark af den grund at de er for voldige, rasisktiske el.lign.

Et sådan spil kan virke provokerende og rasistisk på mange..
Oprettet af mads_thomsen d. 27-05-2005 kl.23:05
tjaah.. men man må jo heller ik hedde ilmer i danmark mere.. på grund af banjos likørstue.. :D

og dolph burde jo ogs virke stødende på folk så.. det er jo bare for sjovt, og man spiller jo ogs, cs, Doom 3, Far cry og sådanne spil?
Oprettet af LpF d. 28-05-2005 kl.01:05
Hmm... som viktor borge har skrevet... "vi vil se nogle mænd med sandaler blive nakket og nogle negere blive hugget i sktykker!!" så ku man jo bare lave det med KUN sandal mænd... så ville det ikk være racistisk...eller det ville det over for sandal mænd...men fuck det...
I listen to Metal - I evolved
Oprettet af viktor borge d. 28-05-2005 kl.01:05
skid på loven mand!! vi skal have gang i nogle af de spil der!! vi vil se nogle mænd med sandaler blive nakket og nogle negere blive hugget i sktykker!!
Oprettet af Tanja d. 28-05-2005 kl.11:05
Som min lære engang sagde til drengene i min klasse. :

"Hvis i ikke opfører jer ordentligt!! så hænger jeg jer op i nosserne, og fire jer ned i små liderlige træk . Muhahahahahah "..

Og ja de opførte sig ordentligt siden da. Men god, hvor fanden er jeres morale henne.. Godt nok ved jeg at vi spiller voldige spil. Men eks, CS går jo ud på at forsvare sig selv for et eller andet, det handler om at skyde det andet hold ikke om at skyde tilfældige negere på gaden, og det er der forskellen på disse spil er..
Oprettet af LpF d. 28-05-2005 kl.12:05
Tanja: Dolph går ind for meningsløs vold...
I listen to Metal - I evolved
Oprettet af HIPPIE d. 28-05-2005 kl.12:05
det kunne også være nice med et spil hvor Dolph,helmut lotti, BS, rambo, og alle andre trænet dræbere skulle ned i vietnams djungle... hvor sidste bossen var den lille pige med landminerne :D
Oprettet af Tanja d. 28-05-2005 kl.14:05
Ja HIPPIE det kunne tilgengæld ikke være helt slemt, men man skal altså stadig passe på at man ikke krænker nogen i en sådan situation..
Oprettet af mads_thomsen d. 29-05-2005 kl.12:05
Tanja, Du krænker Dolph ved at sige hans meninger imod på HANS fanside :D..
Oprettet af Sommer d. 29-05-2005 kl.12:05
Desværre er man nogen gange nød til at krænke sin Gud. Se fx muslimere spærret inde i et rum med en gris. Før eller siden spiser de den - og (S)allah(mi) er så venlig at give dem lov netop i den situation.

Er sikker på at Dolph vil forstå
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af Tanja d. 29-05-2005 kl.14:05
Jeg er ikke typen der ønsker at spille et spil der slår andre folk ihjel.. Er gerne til de lidt mere "søde" spil spm teletubbies eller sådan noget.. :D :D ..
Oprettet af MLZS d. 31-05-2005 kl.14:05
Tanja, du er DEN DÅRLIGSTE dolph fan EVER!!!!! ASSFACE!!!

DOLPH SPILLET BLIVER TOP NOTCH!!!
-hvem laver det??
-MLZS
Oprettet af Tanja d. 31-05-2005 kl.16:05
Det handler ikke om morale.
det handler om at den Danske-regering ikke ønsker at opfordre unge drenge/piger til at begå den samme mængde vold, som i spillene...
Oprettet af Tanja d. 31-05-2005 kl.16:05
Tjah det kan sku' godt være at jeg er en dårlig Fan.. MEn hvad er en god fan.. :D
Oprettet af Lanius d. 31-05-2005 kl.16:05
altså... om ikke andet kan det vel forsvares med at det danske markede har tilladt spil som "Postal 1&2"...

hvilket faktisk mere eller mindre går ud på at dræbe tilfældige folk med hvad man nu end har lyst til.....

altså der er kommet mange "umoralske" spil på gaden herhjemme... GTA eks... du stjæler biler og nakker folk... Thief - du stjæler med arme og ben...... så tror jeg altså nok vi ville kunne forsvare at ha et spil hvor vi nakker lidt her og der... og vi får måske Pia K til at spille det :D

desuden er jeg ikke sikker på om dansk lov overhovedet er inde omkring flash-spil på nettet..... som sagt "jeg er ikke sikker"
Oprettet af mads_thomsen d. 01-06-2005 kl.09:05
Tanja, en god fan er en der synes Dolph er sjov og sej.. ik en der vil spille Teletubbies :D..

Og Vi er da ligeglad med "MORALE", vi vil bare se blod..
Oprettet af Lanius d. 01-06-2005 kl.18:05
hmm... altså.... jeg tror stadig godt at folk kan skældne mellem "humoren" i spillet, og så hvad der er virkeligt...

godt nok har Dolph, endnu, aldrig slået nogen ihjel... højest tævet et par stykker i serien...

og det er da sluppet igennem dansk censur....
så kan ikke se hvorfor man skal være så striks med det her.....

og hvis alt går helt galt, er det jo stadig en mulighed at sætte en blokker på som siger noget i retningen af "hvis du er under 16 år bør du ikke spille dette spil
spiller du det selvom du ikke opfylder alderskravet fralægger vi os ethvert ansvar af følgerne"

eller man kunne skrive årstal man er født og så ganske enkelt blokke dem der ikke er gamle nok!.. færdig!
Oprettet af sverige2 d. 01-06-2005 kl.18:05
hmm... jeg ved nu ikke
jeg ville mene at i striben kaldet noget med "dolph i krig" har dolph lige sendt en vietnameser i kredsløb på hans helt eget lille missil.
Oprettet af Lanius d. 03-06-2005 kl.22:05
jeg tænkte nu mere på tv-afsnitene...

Der har han jo højest tævet Carl-Marh
Oprettet af HAM d. 07-06-2005 kl.22:05
@ Bobber
Hvis du ikke kan bidrage med noget konstruktivt, så lad være med at skrive noget!
Oprettet af Sommer d. 08-06-2005 kl.00:05
Enig med dig HAM. Hans post er slettet.
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af bobber d. 10-06-2005 kl.20:05
Så undskyld da.... meeenn....
Oprettet af bobber d. 10-06-2005 kl.20:05
@ Launis
kender du "Postal 2"???
det er vildere end GTA hehe
hent demoen gratis på
http://files.filefront.com/SEARCH/;858510;;/fileinfo.html
Oprettet af mads_thomsen d. 16-06-2005 kl.08:05
Der er vel ik nogen der gider hjælpe mig ?
Oprettet af MLZS d. 26-06-2005 kl.12:05
Nu laver DR jo et spil.. så skal vi ikke bare nøjes med det? Mads = Lort..
-MLZS
Oprettet af jægersoldeten d. 17-09-2005 kl.16:05
hmmmm jo det syns jeg også
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg