Dolph.dk

Dolph VS Spejder

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af DolphElsker d. 23-05-2005 kl.22:09
Dolph er jo verdens bedste til at opholde sig i en skov men nu er det skrækkelige folk: SPEJDERNE. kommet på bane,,, De skal straffes, men de vil ikke slås med baseballbat men vil heller se hvem der kan overleve længst i skoven

Det kan jo ske at han taber menså skal de se hvem der kan holde ud at være i et studie med Wullf og morgentahler ;D

Riis/Dolhpelsker
Oprettet af LoveMyAnette d. 23-05-2005 kl.18:09
jeg tror ikke at spejderne kommer ind i studiet...
men ellers fed ide.

Mvh. ME
Oprettet af LpF d. 23-05-2005 kl.23:09
Tja... på en side ville Dolph sikkert smadre dem: han synes sikkert de er for svansede. På en anden side ville han sikkert være ligeglad med dem: de render rundt i skoven med knive og tager på overlevelses tur. Så jeg er ikk sikker på at Dolph ville smadre dem.
I listen to Metal - I evolved
Oprettet af DolphElsker d. 24-05-2005 kl.22:09
Ja det har du nok ret i

Men så kunne han bare slå dem med sin kølle

Bare for skæg :D

Riis
Oprettet af LpF d. 24-05-2005 kl.22:09
Det var jo det du skrev til at starte med...
I listen to Metal - I evolved
Oprettet af sverige2 d. 03-06-2005 kl.18:09
jeg har et mildt kendskab til hvad spejdere laver
jeg ville gerne se Dolph til et lille udfordrende spil Pindpind eller freezer mod en flok veludvoksede seniore. Desse kærlige selskabslege har det hemmelige formål, inden for spejderkrese, at forberede deltagerene på nærkontaakt med fjenden. Hvor kina i fremtiden vil overstrømme vores grænser med små og hurtige ninjaer, vil de danske spejdere stå klar med vandrestøvler på 2 kilo stykket til at brække enhver tricot-klædt ankel der kommer ind i landet.
Dolph kunne lære meget af disse stolte guerilla krigere!
Oprettet af Lanius d. 03-06-2005 kl.22:09
nu ligger landet faktisk sådan at jeg selv er spejderleder...

en stolt senior.

og jeg vil påpege at der er en grund til at ungerne får lov til at gå med kniv, kaste med økser, save i ting og sætte ild til alt der kan brænde

kniven - et redskab der kan bruges til dødlige og lydløse angreb og et godt våben i nærkamp på en toptrænet spejder

øksen - et godt kaste våben, og den dirkete grund til at tortur tit er virker

saven - endnu et tortur instrument, men kan ikke destromindre bruges til at amputere en såret vens ben eller arm

ilden - det er vigtigt at kunne skræmme fjenden ud af en bygning eller en skov ved at sætte ild til den!

så pas på næste gang i ser en spejder, han virker måske flink når han hjælper gamle damer over vejen...
men stikker hun ham ikke en plovmand sker der ting og sager!

DDS - Dødlige og Drablige Spejdere!
Oprettet af sverige2 d. 03-06-2005 kl.23:09
raw DDS senior power !!!
men glem nu ikke:

Støvlen - med forstærket snude kan en 1 kg støvle der rives fremad i et rasende spark, pulverisere et knæ og sende knæskallen i kredsløb.

Feltspaden - Alle ved at en ordentlig spade er slebet på kanterne og derfor kan bruges til der samme som en økse. Desuden er det altid betryggende at kunne begrave sine fjender

(hehe saven... der er til gengæld ikke vigtigt at ens ven er såret i benet eller armen. Det hjælper bare at save lemmer af)
Oprettet af Sommer d. 03-06-2005 kl.23:09
Haha... Jeg griner :D Alt for cool skrevet alle sammen.
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af Lanius d. 04-06-2005 kl.02:09
det er jo faktisk sådan at de sidste 40 år har russiske fodfolk lært at slås med deres feltspade i grundtræningen
deres instruktører i dette har været på et 15 måneders hårdt kursus hos de danske DDS seniore

oh ja.. støvlen er et pragtstykke! forklædt som et stykke fodtøj mistænker fjenden jo aldrig at blive sparket til ukendelighed...

hvilket er ret let eftersom metalpladen er dejlig massiv
jeg har endda set en model der havde spikes ovenpå hvilket gør den endnu mere dræbene

snobrødsbagning er faktisk oss en vigtig ting at kunne!
det er samme metode der bruges når dejen skal vikles på pinden som når man skal ha spritvædet stof om en pil for at lave sig en regn af ild mod negernes huse!

til fastelavn skal ungerne lære at ødelægge en massiv tønde både med en kølle og med et stykke tov med et særligt knob på... endnu mere prygl!

Knob - det er ALTID godt at kunne binde en fjende så man i ro og mag kan skiftes til at slå på ham... eller holde ham fast indtil man har samlet flere af slagsen!

at læse et kort er en nødvendighed.... hvordan skal man ellers finde hen til ammo-depotet?

der er MANGE ting der gør spejdere til hardcore killers!
Oprettet af sverige2 d. 04-06-2005 kl.10:09
Nu hvor vi alligevel er gået over i sanseløs lovprisning af spejdere (som ingen syntes at kunne modsige :D:D)

Du skal heller ikke glemme de dejlige færdigheder der sidder på enhver spejders ryggrad, her taler jeg naturligvis om ting som:

Evnen at kunne kaste en pløk og placere den inden for millimeter af målet. Denne færdighed trænes under "legen" pløk, men ikke kun pløkke bruges her. Knive, spader, blyanter og økser er også meget brugte i denne diciplin.

Evnen til at kunne accelere et stykke brænde til en sådan hastighed at det kan knuse kæben på enhver der forsøger at gribe det eller forhindre dets bane. Det er "spillet" pindpind der udbreder denne færdighed.

naturligvis e der en lang række nærkamptriks der også læres igennem "leg". Her er det især værd at nævne
den flyvende tackling, hvor spejderen kaster sig flere meter frem i et rasende stød for at bringe sin fjende i jorden. Dette angreb bliver gerne gennemført med et højt angrebsskrig og er naturligvis mest effektivt hvis udført af en 250 punds senior. (der er også set variationer med støvlerne forrest)
Oprettet af Lanius d. 04-06-2005 kl.18:09
under div. lejrture bliver der oss trænet i at fører en gummibåd ned af brusende vandfald, rapelling og bjergbestining

enhver spejder med agtelse for sin ære har oss deltaget i et natteløb hvor han/hun træner i at snige sig lydløst ind på sit mål
natløb har oss den herlige effekt at den styrker udholdenhed og træner spejderne i at holde sig vågen meget længe under stort pres men stadig at tænke "fornuftigt"

under teltopsætningen af de forskellige telte samles teltstænger, disse ligger ikke helt så langt fra at skilde en M95 af i dens 3 hovededele

spejdere lærer at kende forskel på giftige dyr, insekter og svampe - dette er en nødvendighed for at man ved hvilke ting man bør bruge til at forgifte en pilespids med!
Oprettet af SimonBH d. 06-06-2005 kl.16:09
I er alt for baskede Genial tankegang...
Oprettet af BS Tor d. 06-06-2005 kl.17:09
Og til dig Lanius, en jægersoldat kan spise alt, og det tager alt for lang tid at dræbe folk med gift, en økse er som regel hurtigere!
Det er muligt I kan læse en lille smule Søren og Mette, men kan i tale flydende tysk?
Oprettet af sverige2 d. 06-06-2005 kl.17:09
BS Tor, hvad er du? hvad kan du?

min mate og jeg har igennem denne tråd grundigt forklaret de talrige fordele ved spejderbevægelsen. "Udryde naturen", det er sikkert en meget smuk tanke, men så længe hele kloden ikke er gold og øde, må nogen jo tage ansvaret for at kunne kæmpe i jungler og skove.

Jeg ved ikke hvordan du, efter at have læst denne tråd, har kunne undgå at drage følgende konklusion:
Spejdere = paramilitær ungdomsorganisation, YES SIR!!
Oprettet af BS Tor d. 06-06-2005 kl.17:09
Glorificeringen af spejderbevægelsen må stoppe! Alle ved at spejedere er blege ranglede drenge i alt for små shorts, der fordriver tiden med at binde sløjfer og lave snobrød. De lærer at passe på naturen!
Hvis spejderne var rigtige mænd ville de udrydde naturen, og i stedet for at spilde tiden på snobrød ville de fange og straffe alle de forbryderiske egern, der forpester vores hverdag.
Spejdere nej tak, paramilitær ungdomsorganisation Yes Sir!
Det er muligt I kan læse en lille smule Søren og Mette, men kan i tale flydende tysk?
Oprettet af Lanius d. 06-06-2005 kl.19:09
bruger tiden på at lave snobrød?... har du ikke læst hvad der alt står... alt hvad spejdere lærer gennem deres spejdertid er jo direkte for at gøre dem til hjerteløse dræbere!.... inden du sidder og smider om dig med dumme ting, så tag lige og læs hvad spejdere alt kan..

og derefter har du sikkert lyst til at joine, eller oss frygter du dem fra nu af!
Oprettet af Jelle d. 05-10-2005 kl.22:09
spejder det lyder fedt! jeg må gå over på jeres side der er jo ingen tvivl om i er for rå! =). Men hvor godt dolph lige ville have det med spejdere ja der er jeg lidt i tvivl.
Jesper
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg