Kedelige Dolph
Oprettet af
Michaelb d. 23-04-2006 kl.19:05
Er det kun mig der synes at Dolph efterhånden er for påtaget? At han kun er med så programmet kan bære navnet?
Jeg vil personligt meget hellere se mere til Rocco, Finn og Wulff og en anden end Dolph.
Oprettet af
vang d. 23-04-2006 kl.18:05
Helt erligt... Dolph SKAL være med. 1 Det er jo Dolph vi gerne vil se 2 Det hedder Dolph og Wulff med venner og ikke Rocco og Wulff med venner
Du er syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyg!!!!!!!!!!!!!!!
Oprettet af
Michaelb d. 23-04-2006 kl.19:05
Det er NETOP det jeg mener
Er Dolph efterhånden kun med fordi han skal?
Og er han med så programmet kan bære navnet (iht. dit punkt nummer 2)
Hmm.. jeg tror personligt ikke at jeg gad at se det hvis Dolph ikke var med.. for synes ikke at fx. Rocco er så god.. han er kedelig i længden.
Oprettet af
Michaelb d. 23-04-2006 kl.23:05
Jeg er enig med dig i at Rocco er kedelig i længden, og siger de samme ting, men helt ærligt - gør Dolph ikke det samme? Har vi efterhånden ikke set og hørt Dolph, og burde vi ikke i stedet glæde os over de gange han var med i WM?
Oprettet af
PhycQ d. 24-04-2006 kl.17:05
Michael: Helt enig! showet var SÅ meget bedre dengang Morgenthaler havde en større del af kreativiteten

Nu er det jo bare Wulff, UFEDT!
Smid Dolph ud, og fokuser på det enorme potentiale der er i multikunstneren Finn

D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Yes sir FINN
Der er vist allerede nogle der vil være med til at udvikle ham. Multikunsterens supprt :D
Jeg synes faktisk Dolph er blevet sejere i Dolph og Wulff Med Venner. Har får man virkelig afsløret at han bare en en slapsvans og en total tøsedreng
Jeg har hørt Dolph ikke kommer mere efter Dolph og Wulff med venner. Jeg håber faktisk seriøst på at Wulff vil arbejde videre med Finn jeg synes sq han er sjov og han er det nye hit mange steder i landet. Nu er det ikke Dolph mere nu er det Finn!
dolph er min føre
Oprettet af
vang d. 24-04-2006 kl.21:05
Finn er svag så fadt det dog

Finn er tisse sjov!
Men ja, synes at Dolph er sjov nogengange. men han siger sgu altid det samme og samme igen og igen.. man kan jo hvad han siger i hovedet snart!
Oprettet af
remoque d. 25-04-2006 kl.15:05
Heller ikke mig
Oprettet af
pedemuzz d. 25-04-2006 kl.15:05
jeg er enig med remoqe håber bare ikke at han går på pension.......

To be and not to be.
Oprettet af
remoque d. 25-04-2006 kl.15:05
Ja, Dolph er efterhånden lidt "gammel" og hans repliker har også mistet en stor del af det sjove, MEN! Personligt synes jeg han var prof. i Sæson 1 og 2 og synes også at det er en stor skam at vi ikke se så meget til ham mere i Sæson 3, og synes for at være helt ærligt også at han har mistet en stor "betydning", hvis man kan sige det sådan... Han er jo ikke rigtig sig selv mere. Det er en af de ting jeg er enig med jer i. Jeg synes personligt at han er blevet dårligere og dårligere for hver episode af Sæson 3 indtil nu, men tilgengæld har vi fået nye medvirkende, nemlig: Rocco, Finn og andre som jeg synes bare er toppen! :D ^^
Men det må jo heller ikke blevet for meget... Ja, jeg synes Dolph har mistet lidt af pusten og sådan, men ikke nok til at blive sat helt af programmet! Han er stadig god, ikke den bedste, men stadig god!
Oprettet af
Michaelb d. 26-04-2006 kl.20:05
På mig lyder det somom at vi alle er lidt enige i at Dolph ikke er hvad han har været, og han er på vej ned! Burde Dolph så ikke have stoppet hvor han var bedst? Det svarer jo til at få serveret den samme ret mad hver eneste dag - til sidst gider man ikke æde mere, selvom maden måske stadig er god!
Ligesom du sagde, remoqe, er det somom at Dolph ikke bliver brugt i programmet længere. I WF blev han brugt som en modsætning til HELE konceptet i programmet, og alle øvrige deltagere (Wulff Morgenthaler og Margit) og blev på den måde en kult. I Sæson 2 blev han brugt som en kompagnon til Wulff, hvor Dolph helst ville have programmet til at være en ny version af Signe og BS. I sæson 3 er han bare med til sidst for at ødelægge et eller andet. Han er bare en "crazy bamse" ligesom Finn og Rocco - men Finn og Rocco er sjove fordi de er NYE! De ville sikkert heller ikke være sjove i en sæson 3, men de har noget nyt at give programmet.
Jeg må faktisk indrømme at jeg kun har set 2 programmer i den nye sæson - programmerne fanger simpelthen ikke min interesse nok til at gider bruge tid på at se hvornår programmerne bliver genudsendt, og huske på at tænde fjernsynet.
Nå... hvad med - i hvert fald midlertidigt - at pensionere Dolph, og lade noget nyt comedy og nogle nye figurer få mere benplads i Wulffs kommende programmer?
Jeg er slet ikke enig med dig i dine meninger. hmm hvor skal jeg starte? Jeg mener ikke at man kan lave den sammenligning som du laver med en ret! For Dolph har ligesom en masse varianter. Og jeg mener ikke at han er blevet dårligere, men jeg synes tilgengæld, at det er flot at Wulff har kunne danne en "ny" Dolph, som kunne være udenfor Wulffmorgenthaler miljøet. Når jeg ser fx Dolph og Wulff på bondegård, ligger jeg slet ikke mærke til at Dolph egenlig er en flodhest, det er ikke det der gør det, det er mere på den måde han kommer ud med sine udskaber.
Med hensyn til den nye sæson, er jeg enig i at Dolph Og Wulff og Venner er mere kedeligt end sæson 1 og 2.. Men jeg mener tilgengæld ikke at Rocco og Finn er sjove.. det er jo blot fyld! Jeg kan simpelthen ikke se det sjove i Finn.. Han er FOR kedelig.
Det bedste i de nye programmer er Wullfs enetaler, og selvfølgelig Dolph.
Så alt i alt skal Dolph IKKE pensioneres, men Finn og Rocco skal ud og erstattes af noget mere DOLPH & WULFF!
Oprettet af
vang d. 27-04-2006 kl.19:05
Hvis I ikke kan lide Dolph hvorfor er i her så ???
Oprettet af
Gollum d. 27-04-2006 kl.21:05
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
I ER ALLESAMMEN 100% ASSHOLES!!!
HVORDAN KAN I TILLADE JER AT SVINE DOLPH - JERES ENEHERSKER- TIL??? OG SÅ ENDDA PÅ DOLPH.DK??!!
DOLPH KAN ABSOLUT IKKE LIDE JER!!! I ER SYGE!!! SYYYGE!!!
DØD VED KØLLE!!! SÅDAN ER DET BARE!!! BUSH ER ET SYGELIGT INDIVID SOM SKAL UDSLETTES HÅRDT OG BRUTALT MED DET PRAGTFULDE MATERIALE KALDET FÆCES
Drømmer om at Wulff laver Finn og Wulff på afveje
jeg tror finn bliver sjovere hvis han kan sige mere
Iøvrigt savner jeg margit
Dolph siger meget det samme og det samme men han er sej uanset hvad. Elsker hans teknik "Cobraen fra Düsseldorf :D"
dolph er min føre
Oprettet af
vang d. 29-04-2006 kl.13:05
Nej. Dolph er lige så sjov i Dolph og Wulff med venner

Oprettet af
Michaelb d. 29-04-2006 kl.13:05
vang - fordi Dolph var sjov i WM, og fordi man ikke bliver dårligere mennesker af at snakke sammen om tingene... Såvidt jeg har forstået behøver et fansite ikke kun bestå af Dolph-elskere der kun kan rose Dolph, for så bliver man da til sidst træt af at høre på det!
Hacker - Du siger at Dolph har mange varianter, men jeg synes netop at en figur som Dolph kun har én variant (selvom han desværre efterhånden også har fået følelser osv. - men det mener jeg ikke nødvendigvis er et plus).
Sæson 2 kunne absolut have været meget værre, hvor jeg dog finder bifigurene (hovedsageligt Rasmus Bjerg) mest givende til programmet. Dolph havde stadig en gnist i Sæson 2, hvorimod han i 3. sæson er blevet voldtaget alt for meget i mine øjne.
Hvorvidt Finn og Rocco er sjove er jo en smagssag - du mener de er fyld, det kunne resten jo ligeså godt også være - jeg mener bare at dét at de er nye fungere meget bedre end at man kører på gamle figurer! Det optimale mener jeg havde været at have nye gæster med hver gang, og evt. lade Dolph komme ud af studiet og snakke med nogle mennesker (det synes jeg underligt nok er sjovest).
Michaelb skrev:
Hacker - Du siger at Dolph har mange varianter, men jeg synes netop at en figur som Dolph kun har én variant (selvom han desværre efterhånden også har fået følelser osv. - men det mener jeg ikke nødvendigvis er et plus).
Sæson 2 kunne absolut have været meget værre, hvor jeg dog finder bifigurene (hovedsageligt Rasmus Bjerg) mest givende til programmet. Dolph havde stadig en gnist i Sæson 2, hvorimod han i 3. sæson er blevet voldtaget alt for meget i mine øjne.
Dét med følelserne er debateret før, og jeg mener at det er godt, da han var bar "Dolph med køllen", men nu er han mere menneskelig.. Han er mere sammen med virkelige mennesker, som fx SØren Ryge, som jeg er fedt.
Jeg kan ikke se at du kan klage over Dolph, hvis du ikke synes at han har ændret sig, for det er jo det du siger?! Intet ændret = ingen klager!
Oprettet af
vang d. 29-04-2006 kl.14:05
Det er nemlig rigtigt HJ
Oprettet af
Michaelb d. 30-04-2006 kl.13:05
vang, super argumentation, er det noget du har gået til?
Hacker - Jeg har da aldrig sagt at Dolph ikke har ændret sig? Jeg synes netop at han har ændret sig, og at DET er skidt! Men det er ikke kun DET at han har ændret sig der er skidt - det er osse det at man er blevet ved med at servere Dolph igen og igen, fordi han netop var så populær! Og så får man let for meget..
Er der ikke flere brugere der vil på banen her?
Oprettet af
Dammo d. 30-04-2006 kl.20:05
1# > Hvis Dolph ikke var med, så tror jeg ikke jeg ville se det mere.. Rocco er lidt kedelig, men somme tider kan han godt lige noget som er lidt sjovt. Men, hvis det var mig som der skulle lave Dolph showet, så skulle Dolph være noget mere med.
Død ved kølle
Åbenbart ikke.. "man" er nok kun dig.. Jeg vil forsat mene at Dolph ER blevet bedre!

Oprettet af
vang d. 02-05-2006 kl.15:05
Michaelb skrev:
vang, super argumentation, er det noget du har gået til?

Nej det er bare noget jeg er født med
dolph er da' fun han skal da' blive

sebastian
Du skal være logget ind for at skrive på forummet.