Flagafbrænding
Hejsa alle mine facistiske venner. Jeg har glædelige nyheder om at Dolph er obs på flagafbrændingerne. Og at Dolph hermed er gået til angreb på dem som brænder vores smukke flag af.
jeg får nogle dejlige postkort fra Dolph i ny og næ, hvor jeg rigtigt kan se at han har det godt i mellemøsten.
Jeg har scannet flg. billeder ind, for at dele dem med jer. Rygtet siger, at Chuck Norris også er på vej.
Nå, men her er billederne.
Jæssir!
hehe YES SIR

Hehehe...!

Yep! Det' sgu nice!

Hehehe...! ;)
Yes Sir

det vil ske inden den næste fuldmåne

Oprettet af
remoque d. 19-02-2006 kl.12:05
SÅDAN!!! Frem med kamerarerne allesammen, det her skal foreviges!

Oprettet af
WareZ d. 19-02-2006 kl.12:05
Når Chuck Norris tager ned til det såkaldte undermenneskeland, er de færdige.. han vil, sammen med B.S., myrde alle de facister der udøver vold på det danske flag!
Fucking aye\\\'
Oprettet af
Fint nok... Så venter vi til bagefter og filmer resultaterne!

Oprettet af
Hehe... de billeder ser da... øhmm... hehe... gå så på dem dolph!
Nej .. man tager ikke foto af en ægte mand i aktion

Se der har du fat i noget, Hobbit

Oprettet af
remoque d. 19-02-2006 kl.14:05
Hmm... "Hobbit på Fotosafari"... Det klinger godt!

ARGH!!! NEj du er bar svag

eller noget
Oprettet af
remoque d. 20-02-2006 kl.12:05
Nej, det er bare mig og mit kamera, men jeg forstår godt hvis alle bliver bange nu!

Hehe...
hehe ja uha.. dræberfotos

Oprettet af
remoque d. 21-02-2006 kl.15:05
Nemlig! Skal du have nogle kopier? Jeg kan da saktens redigerer lidt i dem så du også kan tåle at se på dem...

Hejsa alle mine facistiske venner. Den tvetungede er hermed blevet kløvet har jeg fået meldt. Og er nu blevet erstattet med en dejlig facistisk klon, som optræder på vores vegne. (Det var Chuck Norris som tog billedet kort før den lykkelige stund) - Derfor tillod jeg mig selv at være svageligt jovial i en kort stund, og bruge ordet 'hejsa'.

Jæssir!
Du skal være logget ind for at skrive på forummet.