Harry Potter
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Harry Potter er et følsomt blomsterbarn der svanser omkring med en tryllestav.
En tryllestav! Han ville ikke holde 5 minutter i Vietnams jungle.
En bazooka derimod er et våben for en ægte mand - EN FLOD-HEST!
Navnet på dette forum er: "Dolph siger" - med andre ord er det her man kan komme med nogle idèer til hvad Dolph kunne udtale sig om. Bl.a. er der kommet en ny Harry Potter film - som er oplagt til en kommentar fra Dolph.
Oprettet af
LpF d. 15-11-2005 kl.15:05
Fuck hvor er jeg træt af de her topics uden mening...
I listen to Metal - I evolved
Oprettet af
LpF d. 15-11-2005 kl.19:05
Ja, men der er et andet topic der hedder "skriv den dolph fornærmelse her!", som jo er beregnet til netop dette...
Hmm... måske man sku lave den til en sticky, Sommer?
Det her må jo være nr. 20 eller mere hvor der bare står én selvopfundet Dolph replik
I listen to Metal - I evolved
OK - hvorom alting er har jeg spurgt Dolph hvad HAN mener. Her er spørgsmål og svar (og nej Dolph - jeg er bestemt IKKE Harry Potter fan - det sårer mig at du kunne tro noget sådant om en af dine største fans)
Harry Potter
- Indsendt af DerJägerMeister Tirsdag, d. 15. november, 2005. Klokken 15:10:12
Spørgsmålet lød:
Vær hilset Dolph!
Nu er der kommet endnu en Harry Potter film. Jeg vil derfor godt spørge den største autoritet på området - nemlig dig - hvad du synes om Harry Potter, og om det er en film man bør se?
SVAR:
Dolph kan fornemme at du er fan af Harry Potter? Det er mit ninjainstinkt der fortæller mig det.
Jeg HADER Harry Potter. Hans hår er ligeså uglet som Mikael Wulff's. Det er det. Det eneste Dolph kan lide ved Harry Potter er hans hvide kulør i ansigtet. Den er smuk. Han er jo næsten albino. Yes sir!
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg