ChatDette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg Oprettet af LpF d. 19-10-2005 kl.13:05 Jeg savner lidt en chat her inde. Bare sådan en enkelt en med samme grundprincip som msn. I listen to Metal - I evolved Oprettet af Sommer d. 20-10-2005 kl.08:05 Den bliver med garanti ikke lavet.
1. På sider med størrelser som denne bliver den ALDRIG benyttet
2. Den kræver for meget, når man ved den ikke bliver benyttet.
3. Udviklingstiden på en chat er i hvert fald en 3-4 timer. Og når den nu med garanti ikke vil blive brugt.
Jeg kan anbefale dig #Dolph.dk @ Quakenet.org - Der sidder nogen stykker inde...  Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk Oprettet af LpF d. 20-10-2005 kl.15:05 Øv = I listen to Metal - I evolved Oprettet af Sommer d. 21-10-2005 kl.02:05 LpF skrev:
Øv = Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk msn hvad er det..? når jo det har jeg jo selv om at jeg kun er 6 år gammel og det er ikke engang løjn hvad er det..? øøm ja..? og..?    :  DD  hvad er det..? man er et program hvor du kan skrive med dine vennr og nettet.. lige som alm chat, bar mere privat!  Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
|
 |
|