Dolph.dk

T-shirts

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af G-baby d. 16-08-2005 kl.01:05
Hej er der mange der har købt en Dolph T-shirt??
Oprettet af PhycQ d. 16-08-2005 kl.20:05
Der er i forvejen to emner om de t-shirts... spørg i en af dem istedet,,,
Appelerer til at en mod lukker emnet...
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af PhycQ d. 16-08-2005 kl.20:05
Andies, hold nu din kæft... Det er faktisk ikk svært ...
Han spørger fordi han gerne vil vide det... Så vi hjælper ham med at få et svar, dog henviser jeg ham til et andet topic som allerede er oprettet...
Nu vil jeg bede en mod skynde sig at lukke emnet inden Andies får et flip...
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af Andies d. 16-08-2005 kl.20:05
Kan det ikke være ligemeget, hvor mange der har købt en. Hvis du vil have en, så køb en, ellers skal du nok lade være!!

Sådan et spørgsmål stiller man ikke i junglen.
I skulle ha\' et trælår! - hele bundtet!
Oprettet af Christian4100 d. 16-08-2005 kl.22:05
andies din lille ildelugtende hippie! kan du ikk bare i 5 minutter la vær med være pisse irriterende? Det var lige godt utroligt... hvis han gerne vil vide hvor mange der har købt en t-shirt så lad ham dog spørge! Og som det fremgår er han ny på forummet, så hvis han stiller et spørgsmål der sku ha været i et andet topic må det være vores opgave, som lidt mere garvede brugere, at henvise ham til det rigtig sted at søge efter sit svar! Men du lille kolerabefængte asshole skal absolut rakke ned på hans spørgsmål! Du hader KUN for at hade nogen, vi hader DIG fordi du er en spasser, forskellen sku være til at for øje på!
ÅRH! Jeg kan ikke arbejde sammen med sån et asshole!
Oprettet af MechaSkurk d. 17-08-2005 kl.01:05
Jeg synes godt at jeg kan lukke tråden. Den har ikke nogen relevans.. Jeg synes at Andies sku' sige undskyld til G-baby. Og jeg tror ikke at han ville holde et enkelt mini-nano-kano-sekund i battletråden.

På den anden side kan det være at han har potentiale Hm-hmm.. Prøv at se ham som en klump ler i kan forme i battletråden. Måske til en spydspids eller en kølle eller 7.62 patroner. Fremtidens killing-machine.

Eller måske et grimt askebærger..

Og G-baby, som andre har sagt, stil dit spørgsmål i en af de andre t-shirt tråde

Hehe første gang jeg lukker en tråd. Og jeg er allerede ved at blive magtliderlig lol.

*TOPIC LUKKET*
Nogen spørgsmål eller kommentarer? Nej? Godt!
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg