Dolph.dk

Statiskikker? :-)

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af PhycQ d. 02-08-2005 kl.20:05
Kan man lave statisktikker over et par ting? (burde ku la sig gøre )

1. Geografisk placering (v den er på vej )
2. Køn (nysgerrig )
flere forslag kommer efterhånden som jegh vågner
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af Sommer d. 02-08-2005 kl.19:05
Køn er lettere sagt umulig, da man ikke indtaster dette når man opretter bruger.

Postnumre skulle være til at overse, men har ganske simpelt ikke tid i de her dage - Er lige ved at være færdig med en webopgave for et større pressebureau nemlig
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af Sommer d. 02-08-2005 kl.19:05
Et pressebureau der vil have et komplet CMS system, med diverse muligheder.

Kan give link når det er klar. Mangler lige en smule, og så skal der laves en masse rettelser
Oprettet af PhycQ d. 02-08-2005 kl.19:05
Det er da bare at tilføje det til tilmeldingsblanketten ... Men din side, dine regler. OG DINE KONSEKVENSER HA! ...
Ok, hvilken opgave? :D... Lyder køligt
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af PhycQ d. 02-08-2005 kl.19:05
Lyder godt mester ...
Men kan man egentlig ikke sneak peake lidt på din kode til den her smukke side?
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af 1911 d. 02-08-2005 kl.20:05
Brugen af smileys er overvældende. De gør 1911 trist.

Måske et skift til vB3 eller phpBB, Sommer? Bedre muligheder for et mere Dolph agtigt design, og mulighed for template konkurrencer. Også flere muligheder hvad customization angår. Bare en tanke.

Edit; Hvis du altså har et vB licens.
Oprettet af PhycQ d. 02-08-2005 kl.21:05
Han bruger allerede PHP...
HVa skal man med bulletin?... Det er skod... Smiley system kan sagtens laves uden... Men er unødvendigt hvis du spør mig, en del af charmen ved det her forum (for mig) er at jeg ikk skal være bange for epilepsi anfald på grund af animerede smileys i overflod....
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af 1911 d. 02-08-2005 kl.22:05

PhycQ skrev:
Han bruger allerede PHP...
HVa skal man med bulletin?... Det er skod... Smiley system kan sagtens laves uden... Men er unødvendigt hvis du spør mig, en del af charmen ved det her forum (for mig) er at jeg ikk skal være bange for epilepsi anfald på grund af animerede smileys i overflod....

Var nu ikke lige det jeg mente. Jeg er ikke så bekendt med denne forum stil.

vB er efter min mening det mest effektive software. Ikke bare template/design-wise. En skam det er så dyrt som det er.

Og jeg er nu ikke så bekymret for smileys, selvom jeg synes de er unødvendige.
Oprettet af PhycQ d. 02-08-2005 kl.22:05
vB er bare et produkt af licens hysteri og overdrevent copycontrol!

Kan vel være effektivt... Men prisen alene er nok til at kassere det, asfskaf licenserne og anskaf naturlig sund fornuft!

De der forum smileys er provo, det skal være ligesom i "gamle dag" smileys er som de er her

hvis jeg endnu engang misforstår dig, så skær det ud i pap
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af 1911 d. 02-08-2005 kl.23:05

PhycQ skrev:
vB er bare et produkt af licens hysteri og overdrevent copycontrol!

Kan vel være effektivt... Men prisen alene er nok til at kassere det, asfskaf licenserne og anskaf naturlig sund fornuft!

De der forum smileys er provo, det skal være ligesom i "gamle dag" smileys er som de er her

hvis jeg endnu engang misforstår dig, så skær det ud i pap

De misforstår mig skam ikke. vB er et offer for opinioner, som alt andet. Problemet er dog, at størstedelen af disse opinioner er baseret ud fra et mindre professionelt synspunkt, dvs. en majoritet af mennesker som kun har brug halvdelen af vB's funktioner. Misforstå mig ikke, de har uden tvivl det rette engagement, men de slår ned på noget de ikke helt forstår, så at sige.

En anden ting er, at når du betaler licens, betaler du også for en glimrende service og support; Måske den bedste vedrørende forum software.
Oprettet af Sommer d. 03-08-2005 kl.11:05
Skal vi lige blive enige om at Dolph.dk er et unikt design, som på ingen måde vil kunne blive opnået med vB

Jeg bruger PHP, som allerede opdaget, og de funktioner vB tilbyder _kan_ jeg lave. Det gider jeg dog ikke.

Det er simpelt og enkelt. Det forum her minder mig om IRC. Ren brødtekst, med mulighed for fed, links osv - Det er da livet. Og nu kan man både quote og slette sine egne beskeder

vB koster omkring 1100 kroner såvidt jeg husker. Er ikke det vilde, og hvis jeg virkelig ønskede det kunne jeg banke Dolph.dk op som et firma, og lave fradrag på hele lortet. Inkl. serverudgifter m.v. Sponseret af staten - Jeg kan dog lide Dolph.dk som det er, men hvis du ligefrem mener at du kan lave et bedre design, ja, så lav et, send det til mig. Dog _skal_ det være .PSD dokument (photoshop), så sørger jeg selv for at få klippet det ud, og lave designet til her på siden

Du nævner "Dolph agtigt design". Perfekt Dolph logo, med både Dolph og en kølle bagved. Solen fra landskabet er heller ikke glemt, og alt er proppet ind i store fede afrundede Dolphagtige bokse. Det bliver da ikke mere dolph-agtigt

Det jeg synes er sjovt er at _mange_ køber et vBulletin, og smider et "ASP-guide", "PHP-guide", blablabla. Hvis man vil vise man kan lave noget i ASP eller PHP, må man lave det selv.

Jeg synes det er grumt at benytte færdige produkter, men sådan har jeg det - Det er jo en smagssag.
Oprettet af Sommer d. 03-08-2005 kl.16:05
Nej nej, tror du misforstod. Var lige ved at redigere den, da jeg kom til at tænke på at jeg endnu ikke har lavet en edit knap.

Men min pointe var bare at forklare hvorfor der ikke er benyttet et eller andet sindsygt CMS system, som mildest kan alt...

1911 skrev:
Eh, så fik jeg smidt den lige tilbage i hovedet. Jeg mente nu ikke at designet ikke er Dolph-agtigt; Langt fra. Det var ikke sidens design jeg talte om, det kan nok ikke gøres bedre af nogen.

Og for lige at slutte af, så ville jeg på ingen måde kunne lave et bedre design, da jeg er født uden sans for grafik.
Oprettet af 1911 d. 03-08-2005 kl.16:05
Eh, så fik jeg smidt den lige tilbage i hovedet. Jeg mente nu ikke at designet ikke er Dolph-agtigt; Langt fra. Det var ikke sidens design jeg talte om, det kan nok ikke gøres bedre af nogen.

Og for lige at slutte af, så ville jeg på ingen måde kunne lave et bedre design, da jeg er født uden sans for grafik.
Oprettet af PhycQ d. 03-08-2005 kl.20:05
Sommer, du er svag, lige indtil snakken falder på HP designs, du har ALLE mine holdninger, og såer du bedre til det der kode fidus ... Jeg knokler stadig med at få Apache på maskinen ...
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg