Dolph.dk

Hyggesnak

Oprettet af Michaelb d. 31-03-2006 kl.01:06
Bliver der nogensinde ryddet op i de forskellige emner? Jeg snydes at de flyder med hyggesnak og udenomssnak så det ikke er til at følge med i mere
Oprettet af Sommer d. 31-03-2006 kl.15:06
Hej Michael,

Du har ganske ret, og jeg er pt. i gang med at føre en opstramning af reglerne her på forummet.

Der er i hvert emne for meget "Off Topic" og for lidt "On Topic". - Såfremt du har gode idéer til nye foretag, som kan hjælpe på dette, må du meget gerne kontakte mig i min gæstebog, eller min e-mail, lars@dolph.dk

Mvh Lars Sommer, Dolph.dk
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af remoque d. 31-03-2006 kl.16:06
For meget hyggesnak?
Personligt syns jeg da bare det er godt, sjovt og selvfølgelig hyggeligt!
Ikke for at kritisere det mindste, for det er jo en vildt fed side det her , meen... En af de ting, der gør at man vil komme her er jo netop også at det er så sjovt og hyggeligt! Jeg mener, selvfølgelig skal man da også have seriøse emner og sådan, men hvis DET HELE var seriøst ville det jo slet ikke være så sjovt at være her, som det er, og så ville der nok ikke komme så mange...

Det er i hvert fald min teori og mening!
Igen: Man skal kunne afholde en seriøs debat, men der skal også være plads til sjov...!
Oprettet af Sommer d. 31-03-2006 kl.16:06
Denne bruger er: VIP-bruger. 100% Cirkelspark skrev:
hvad er en OneLiner?

Forestil dig 10 linjer i bunden, hvor man kan snakke sammen om alt og intet. Lidt i stil med et forum emne, man kan bare KUN skrive en linje, og om det så er "www.Dolph.dk" eller "ris lavement" er fuldstændig ligemeget. Så kan hyggesnakken jo ske der
Oprettet af 100% Cirkelspark d. 31-03-2006 kl.16:06
hvad er en OneLiner?
Oprettet af 100% Cirkelspark d. 31-03-2006 kl.16:06
cool!
Oprettet af Sommer d. 31-03-2006 kl.16:06
Denne bruger er: VIP-bruger. remoque skrev:
For meget hyggesnak?
Ikke for at kritisere det mindste, for det er jo en vildt fed side det her , meen... En af de ting, der gør at man vil komme her er jo netop også at det er så sjovt og hyggeligt! Jeg mener, selvfølgelig skal man da også have seriøse emner og sådan, men hvis DET HELE var seriøst ville det jo slet ikke være så sjovt at være her, som det er, og så ville der nok ikke komme så mange...

Igen: Man skal kunne afholde en seriøs debat, men der skal også være plads til sjov...!

Men kigger du de sidste 50 emner igennem, så er der hyggesnak i dem alle

Jeg tror jeg går i gang med en "OneLiner" i bunden af siden
Oprettet af remoque d. 01-04-2006 kl.11:06
Denne bruger er: Webmaster/Ejer. Sommer skrev:
Denne bruger er: VIP-bruger. 100% Cirkelspark skrev:
hvad er en OneLiner?

Forestil dig 10 linjer i bunden, hvor man kan snakke sammen om alt og intet. Lidt i stil med et forum emne, man kan bare KUN skrive en linje, og om det så er "www.Dolph.dk" eller "ris lavement" er fuldstændig ligemeget. Så kan hyggesnakken jo ske der

Hmm... Lyder lidt for mig som et slags mini-chatroom... Hvorfor så ikke bare lave ét stort?
Oprettet af Michaelb d. 01-04-2006 kl.12:06
Denne bruger er: VIP-bruger. remoque skrev:
For meget hyggesnak?

Jeg er enig i at der ikke er nogen grund til at ethvert emne skal holdes dybt alvorligt, men emner kan godt være ontopic selvom man stadig hygger sig.

Forstår du... når jeg ikke besøger dolph.dk dagligt, men kigger ind engang imellem, og læser lidt indlæg i gennem som pludselig kører helt af sporet, gider jeg ikke læse videre!
Der vil altid være offtopic, det siger min erfaring mig - men med alle de aktive redaktører herinde kan man hurtigt få kørt tråde tilbage på sporet igen, og måske få ryddet op i nogle af de ellers gode gamle tråde!

Ellers er det rart hvis alle brugerne hele tiden har i baghovedet om det de skal til at skrive overhovedet er relevant
Oprettet af Sommer d. 01-04-2006 kl.14:06
Eggman er pt. ved at rydde op
Oprettet af Michaelb d. 02-04-2006 kl.20:06
"Rydde op" eller "låse alle emner"?
Oprettet af The Eggman d. 03-04-2006 kl.19:06
Lidt af begge dele
Mig og Lars blev enige om at lukket alle emner der ikke var skrevet i efter årskiftet (05/06).
Og så har jeg været det værste igennem (Specielt Foldbold-topicet var godt smadret).
KAN I SÅ FORSTÅ DET!
Oprettet af remoque d. 04-04-2006 kl.09:06
Ja, men det var sjovt...
Oprettet af EmsA# d. 06-04-2006 kl.20:06
Jaee!! Det var herre skægt!!
[b]Love is so hard to find, but when you find it, you will fly above the pink sky![/b]
Oprettet af PhycQ d. 07-04-2006 kl.11:06
Fodbold emnet er nok min skyld... =) Hehe, og er nok også ansvarlig for en del andre topics blev kørt offtopic Så jeg glæder mig til OneLineren Så skal jeg nok være en kedelig sur gnaven Moderator i alle emner
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af remoque d. 07-04-2006 kl.12:06
hvor*
Oprettet af remoque d. 07-04-2006 kl.12:06
Hmm... Jeg forstår stadig ikke hvorfor det er bedre med en lille OneLiner i bunden at skærmen i stedet for et STORT chatroom, der virkelig har ALT!

Personligt ville jeg da heller have (og skrive i) en STOR chat, der virkelig kan alt og består af cirka 50 linier hvor man kan skrive op til 5 linier, end en lille bitte, næsten helt ubetydelig mini-diskussion, jvor man ikke kan skrive mere end én linie!

Det er bare min mening...
Oprettet af 100% Cirkelspark d. 07-04-2006 kl.15:06
Du var hurtigere
Oprettet af PhycQ d. 07-04-2006 kl.15:06
Det er sjovere... Det er ikke som et chat room men mere et sted hvor vi kan få stillet vores ustyrlige spamme/off topic lyst Alle meningerne foregår jo stadigvæk i emnerne

F.Eks:

Jeg logger på.
Ser remoulade oss er på.
Skriver i OneLineren:
"Walla Billa, Remoulade hva så?!"
Istedet for at gå i et topic og skrive:
"Jeg sys bla bla bla
Remoulade, hva så?!"
og derfor skubbe emnet off topic
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af 100% Cirkelspark d. 07-04-2006 kl.15:06
Ja et stort chatrum kunne være godt
Oprettet af remoque d. 08-04-2006 kl.12:06
Hmm... Syns nu stadig at det lyder næsten præcis som en helt almindelig chat... Bare uden alt det seje... ???
Oprettet af PhycQ d. 14-04-2006 kl.19:06
Nej det er langt federe... Fordi du kan det to ting på en gang i samme vindue.
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af HackerJohn d. 16-04-2006 kl.00:06
Hehe meget fed ide.. dén kommer jeg i hvertfald til at bruge
Oprettet af Michaelb d. 22-05-2006 kl.13:06
Det er udenomssnak som dette jeg ville foreslå blev fjernet fra relevante tråde (som jeg i øvrigt mener at min er). I har jo rigeligt med redaktører og admins der kan hjælpe til med dette ellers kæmpe, men i mine øjne nødvendige, arbejde.
Oprettet af Sommer d. 22-05-2006 kl.14:06
Michaelb skrev:
Det er udenomssnak som dette jeg ville foreslå blev fjernet fra relevante tråde (som jeg i øvrigt mener at min er). I har jo rigeligt med redaktører og admins der kan hjælpe til med dette ellers kæmpe, men i mine øjne nødvendige, arbejde.

Enig! Dybt latterligt at spamme så meget. Snart falder der brænde ned fra min side...!
Oprettet af pedemuzz d. 29-05-2006 kl.15:06
hehe sommer du har alttid haft nogle sjorve udtrøk
To be and not to be.
Oprettet af 100% Cirkelspark d. 30-05-2006 kl.20:06
What?!
Oprettet af vang d. 31-05-2006 kl.18:06
Jeg tror pedemuzz mener udtryk
Du er syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyg!!!!!!!!!!!!!!!
Oprettet af pedemuzz d. 31-05-2006 kl.19:06
Hehe dum stavefejl;D
To be and not to be.
Oprettet af 100% Cirkelspark d. 01-06-2006 kl.21:06
jeg mener ikke stavefejlen, synes bare det var dumt skrevet.
Du skal være logget ind for at skrive på forummet.