Dolph.dk

Få din egen Dolph.dk Email!

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af Sommer d. 27-03-2006 kl.19:06
Hey alle,

Mange af jer er nogle skvadderhoveder, men hva fanden - Det gas...

Dem der har lyst til en @dolph.dk e-mail adresse, kan skrive deres NUVÆRENDE e-mail adresse i en besked herunder, samt med en grund for HVORFOR de skal have en e-mail adresse.

Det bliver IKKE en e-mail man kan sende fra, men til gengæld en "forward" e-mail, så hvis man sender til detteermig@dolph.dk, bliver den sendt til lars@businet.dk (som jeg modtager al min post på). Igen: Man kommer IKKE til at kunne sende en e-mail fra navn@dolph.dk! Overhovedet!

Et eksempel på en "Jeg vil gerne have en e-mail forward" kunne være:

Jeg kunne godt tænke mig at få følgende e-mail adresse:

lars@dolph.dk

Det skyldes at Lars er mit fornavn, og jeg er Danmarks største fan af Dolph. Ydermere er jeg ejer af domænet Dolph.dk, så jeg burde være selvvalgt.

Min nuværende e-mail er: lars@businet.dk, og det er til den at lars@dolph.dk skal videresende e-mailen.

Jeg deler ikke ud til alle, men sorterer groft! Jeg vil samtidig tillade mig at slette ALLE de e-mails jeg har lyst til, hvis jeg får lyst til det en dag. Så det kan IKKE anbefales at bruge den til fx at modtage sit password på hvis man glemmer det. Jeg er ikke et dumt svin der udnytter det, men gider heller ikke sidde og videresende en masse til alle mulige.

Så kom glad... og få en dolph.dk e-mail adresse.
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af Sommer d. 27-03-2006 kl.12:06
TILFØJELSE!

Din e-mail bliver enten:

brugernavn@dolph.dk

ELLER

fornavn.efternavn@dolph.dk

Der er ikke andre muligheder
Oprettet af Sommer d. 28-03-2006 kl.14:06
Det var da dejligt simpelt...
Oprettet af Sommer d. 29-03-2006 kl.19:06
Utroligt... INGEN ville have en @dolph.dk e-mail adresse.

// Emne lukket
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg