Dolph.dk

Blev Dolph voldtaget?

Oprettet af morgenthalers d. 06-03-2006 kl.17:06
Jeg vil med dette topic gerne følge op på mit forrige topic "Dolph bliver voldtaget", da dette uretfærdigvis er blevet lukket. Jeg vil altså gerne åbent kommentere denne lukning, men..
Hvis læsere efterfølgende skulle have lyst til at svare på spørgsmålet i topic'et synes jeg det ville være en fin ide - hvis altså HackerJohn giver jer lov... (mere om det)

Jeg synes nemlig det virker til at HackerJohn udnytter sin position som skribent ganske flittigt.
Som det kan ses i mit sidste topic "Dolph bliver voldtaget" kommenterer 'Michaelb' ganske neutralt mine tidligere påstande. Her vælger HackerJohn altså at være uimodtagelig overfor en videre diskussion af Dolph, og lukker derfor topic'et endnu engang.

Sommer lukkede det i sin tid pga. af for hård kritik til en nyoprettet side, hvilket jeg godt forstår. Efter overtalelse gik Sommer senere med til at genoprette det, hvilket jeg synes er meget flot.
Men HackerJohn, hvorfor skal det så lukkes igen?? Dit argument "fordi det er gammelt" er jo ikke holdbart. Vil du f.eks. også lukke det aller første topic hvis det blev kommenteret?

Jeg mener faktisk at en videre diskussion af Dolph's popularitet ville være utrolig relevant på nuværende tidspunkt.
Vi har nu mulighed for at se tilbage på Dolphs storhedstid og bedømme hvorvidt det blev for meget. Hvorfor skal www.dolph.dk's brugere fratages denne mulighed?
Hvis ikke HackerJohn har et holdbart svar på dette ser jeg gerne at han gen genåbner "Dolph bliver voldtaget" således diskussionen kan fortsætte hvor den burde...
Oprettet af 100% Cirkelspark d. 06-03-2006 kl.21:06
Når okay, så alle de folk som ikke skriver en hel stil om "Ihh hackerJohn han er bare så dum. fordi jeg ikke fik min vilje" Er bare udelukket fra det her topic..
Skal det forståes som en provokation eller hvad? Jeg kan skam godt skrive mere end ti ord!
Oprettet af morgenthalers d. 06-03-2006 kl.21:06
Jamen din kommentar er da også rigtig fin. Du kunne evt forsøge, at udvide dine selvstændige evner ved at give et svar på hvorvidt Dolph blev for meget? Men det kan jo godt frygtes der skal bruges mere end 10 ord...

Undskyldning til HackerJohn: Jeg beklager jeg kaldte dig 'skribent'. Jeg så efterfølgende at du er administrator.
Jeg føler mig overhoved ikke trådt på.
Men jeg forstår godt at du vil have en seriøs snak herinde, MEN, et topic er noget hvor alle må deltage og hvor der ikke er nogle der bestemmer hvor meget man vil skrive(Sommer måske)

Og så synes jeg heller ikke at man skal svine andre til fordi de lige skriver noget som man ikke synes om.

Og HackerJohn låste det jo fordi det var et pænt gammelt topic, og nu er det sådan at det kan blive låst op igen. Og det er jo ikke verdenens undergang, fordi han låste DIT topic.

Og så skal man da heller ikke diskuterre med administratorene, det er bare ikke cool (PhycQ jeg diskuterede ikke)

Og så synes jeg du provokere og opføre dig som om du ejer det hele!
Dit seneste indlæg er et glimrende eksempel på hvordan en tråd kan gå i hårknude. Og jeg tror Sommer, måske endda også HackerJohn, vil give mig ret.

Der er utvivlsomt mange der er enige med HackerJohn i at lukke det gamle topic, hvilke det skam er muligt at argumentere for både sagligt, sobert og seriøst. Dog føler jeg et behov for at bemærke hans beslutning. Jeg finder derfor dit seneste indlæg svært udnødvendigt og udelukkende skrevet fordi du føler dig trådt på.

Som det meget tydeligt ses i det første indlæg oprettede jeg ikke denne tråd for at diskutere platheder med dig. Jeg beklager hvis du fandt indlægget for langt, hvilket det ser ud til på den måde du kommenterer det. Hvis du er i tvivl om hvad jeg vil diskutere henviser jeg således til mit første indlæg.

Skal vi ikke få fokus på Dolph i denne håbløse diskussion og så håbe på at HackerJohn snart kommer med?
Hellere det end du fortsat mislæser mine indlæg og stadig ikke føler du burde blande dig udenom når du tydeligvis ikke bidrager med noget konstruktivt til dette topic. Jeg håber du læser dette indlæg en ekstra gang før du svarer af samme kvalitet som tidligere, ellers håber jeg i hvert fald på en advarsel til dig fra HackerJohn himself.
Uhhhh. Sorry der skulle komme en komentar. (kunne ikke lade vær)
Ja, det var en provokation fordi din kommentar var ganske unødvendig og useriøs.
Diskussionen i "Dolph bliver voldtaget" var saglig, sober og seriøs, og jeg vil opfordre til at denne bliver ligeså.
Oprettet af The Eggman d. 06-03-2006 kl.22:06
morgenthalers, det er et stykke tid siden jeg har hørt noget fra dig.
Det var jo i sin tid mig der valgte at lukke topicet "Dolph bliver voldtaget", og jeg respektere at dig og Sommer kom frem til at genåbne det!

Vil egentlig give dig ret i at diskussionen om Dolph's "holdbarhed" er realevant. For nu starter der snart en 3. sæson, og jeg er spændt på om de kan holde den kørende. Det må jeg indrømme!

Men så vil jeg også gerne sige at Dolph stadig holder, og det er til langt over sokkeholderne! Og hvis Mikael Wulff og folkende bag kan lave Dolph lige så underholdende, som han har været indtil videre, i den nye sæson, så vil Dolph også holde længere ud i fremtiden!

Og så vil jeg da lige sige at folkene bag Dr2 (Michael Bertelsen) nok ikke vil sætte Dolph på skærmen, hvis han ikke var god nok.

100% Cirkelspark:
Det er helt igennem iorden at diskutere med adminstrtorene, bare det holdes inden for rimelighedens grænser, som vi jo egentlig selv bestemmer hvad er (os admins).
KAN I SÅ FORSTÅ DET!
Oprettet af morgenthalers d. 06-03-2006 kl.23:06
Goodday Eggman

Det er nemlig spændende om Dolph kan bibeholde sin fanskare og fungere optimalt.
Jeg forstår godt at store fans som dig, Sommer og alle administratorere osv fortsat vil være fan af Dolph og finde hans programmer morsomme.
Dog er det hverken små skarer med enten min eller jeres holdning der bestemmer DR2's sendeflade. Så med mindre 3. sæson bygger videre på succeen bliver der vel næppe lavet en 4. sæson.

Når jeg siger at skaren af folk med jeres holdning er lille, er det fordi jeg mener man kan dele Dolphfans ind i mindst to kategorier. Jer, brugere på Dolph.dk, som er en mindre skare, og så den almene dansker der har set 'ham der flodhesten' og som pt finder ham ganske sjov. Disse midlertidige fans mister jo netop hurtigt interessen for Dolph igen, hvilket vi f.eks. også så ved Drengene fra Angora. Det er de samme mennesker der er faldet for Dolphs populisme som engang faldt for Primdal, Pim og Solgaard. Så hvis de har fået for meget blå flodhest så kan det jo meget vel tænkes at Bertelsen sætter ham af.
Oprettet af remoque d. 07-03-2006 kl.14:06
Ja, men det håber jeg ikke sker! Jeg håber at Dolph fortsætter på samme måde som han slap!
Det ville være ENORMT trist hvis han pludselig blev mere... i ved... ordentlig... Dolph er god, sjov og perfekt som han er!
Oprettet af Sommer d. 07-03-2006 kl.16:06
Ydermere vil jeg gerne lige pointere at jeg ikke er enig i særlig meget af hvad morgenthalers ellers siger om Dolph, udover at alle de små hoveder, som ikke burde se Dolph, faktisk voldtager ham. Om lukningen af det gamle topic i øvrigt var "i orden", blander jeg mig denne gang udenom, for HackerJohn gør i mine øjne et godt stykke arbejde med siden her som administrator, så hans beslutning står ved hans magt. Og dermed må det være hans beslutning om det gamle topic skal åbnes igen. Det lader jeg altså HackerJohn om at bestemme.
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af Sommer d. 07-03-2006 kl.16:06
Jeg må jo - skønt man måske kunne vælge at betragte mig som den største fan - give morgenthalers ret efterhånden. Der er lidt for meget "DØD VED KØLLE rundt omkring.

Dolph er dog ikke den "gamle Dolph" mere. Hvad jeg mener er at vi i anden sæson, som vi vist aldrig fik diskuteret, oplevede Dolph både med følelser, ekstra agressiv og egentlige lidt mere "menneskelig". Det finder jeg i øvrigt som en utrolig positiv fremgang for Dolph, og glæder mig til at se den nye sæson, hvor jeg ved at han blandt andet har besøgt sexmessen i Valby her i weekenden.

Ligeså længe at morgenthalers's indlæg er saglige, som de faktisk har været for det meste, skal dette topic i øvrigt holdes åbent. Jeg vil beholde min ultimative magt til at nægte enhver lukning, med mindre at jeg gør det.

Ps. Welcome back, morgenthalers
Oprettet af HackerJohn d. 07-03-2006 kl.17:06
Jeg prøver at gør e det så godt som jeg kan.. men jeg syns at et topic som ikke har været i brug siden 15 september ikke burde blive skrevet i, der for lukkede jeg, som jeg lukker andre ubrugelige topics. Jeg er glad for den tillid du har til mig Sommer. men morgenthaler, hvis du er utilfreds med min beslutning kan du skrive til mig. så kan vi tage en snak om hvad du finder der er galt osv.

Mvh. HackerJohn, Administrator
Oprettet af morgenthalers d. 07-03-2006 kl.18:06
Jeg burde have skrevet 'lukning' i stedet for 'sletning', men jeg skrev altså ikke 'sætning'.

Oprettet af HackerJohn d. 07-03-2006 kl.18:06
Uhensigtmæssige ?? Det syns jeg nu ikke at min sætning var, meen det er et frit land og du kan mene hvad du har lyst til. Meen hvis du vil kritisere mig, så ser jeg helst, at du gør det personligt til mig. Da jeg kan have misforsået din mening med topic'et. Jeg synes ikke at du skal hænge personer ud på den måe, men det er jo blot min mening.
Jeg prøver, at gøre det så godt jeg kan som Administrator, og hvis nogen syns jeg har lavet en fejl må vedkommende kontakte mig, da jeg synes jeg har ret til dette. Det er der flere brugere der har benyttet sig af, og vi har da i enighed fundet frem til gode og tilfredsfulde resultater.

Oprettet af morgenthalers d. 07-03-2006 kl.18:06
Godt at høre fra dig, Sommer.
Du pointerer nemlig en meget sjov ting synes jeg. Du snakker om hvordan den seneste sæson har styrket Dolph's karakter, og gjort ham mere menneskelig. Men her har vi simpelthen en diametral forskel i vores synspunkter.
Jeg mener nemlig at Dolph gjorde sig klart bedst i Wullf og Morgenthalers miljø, i programmet "Wulffmorgenthaler".

(Er det program hvad I herinde kalder sæson 1?)

Jeg synes der er kogt for meget vand på Dolph gennem den seneste tid. Hans rolle i Wulffmorgenthaler var tilstrækkeligt afpasset. Han var ikke i centrum, hvilket jeg mener også kunne have været en god måde, hvortil man kunne bevare noget af hans kvalitet og kunne have holdt længere, således at folk ikke hurtigt bliver trætte af ham.
Der bliver derimod, i Dolph & Wulff, drevet rov på hans popularitet, hvilket også betyder den forsvinder hurtigere.
For mig at se er Dolphs lys blevet brændt i begge ender, og jeg tror faktisk det er ved at være brændt ned.

Og HackerJohn... Jeg er slet ikke enig med dig i at man burde lukke ældre diskussionstopics. Hvis det handlede om en konkurrence el.lign. finder jeg det forståeligt, men når nu det handler om et topic hvor folk har mulighed for at diskutere noget så basalt som selve 'Dolphs popularitet' på en fansite til Dolph så er det da en helt anden sag. Det har derimod en konstant relevans, og det er ikke ubrugeligt som du selv siger.
Og, jeg havde ingen interesse i at skrive til dig personligt, da jeg ønskede at ytre mig både om din uhensigtmæssige sletning og videre om Dolph.
Oprettet af HackerJohn d. 07-03-2006 kl.18:06
jeg undskylder selv min læsefejl.. men jeg kan virkelig ikke se at et meget gammelt topic skal bruges stadigt, da det virkede som uddebateret. OG det er normalpraksis at lukke gammel og ubrugelige topics. og der havde altså ikke været en kommentar i næsten 6 måneder. og derved vil jeg sige at det er gammelt.

Men som sgat, hvis du syns jeg har lavet en fejl, så kontakt mig og skriv af hvilke grunde du synes at det skal åbnes igen. Jeg udnytter ikke min "stilling" op Dolph.dk. Jeg geentager, Jeg udnytter ikke min "stillig"op Dolph.dk! For det ville jo direkte være plat, og helt af helevedes til! Så derfor kontakt mig personlig hvis der er problemer, som du ikke finder læst !! og det gælder alle som har et problem med min måde at være Administrtor på. Jeg er villig til hver en tid, at tage en diskussion om det jeg har foretaget mig på hjemmesiden her!

Oprettet af morgenthalers d. 07-03-2006 kl.23:06
Før det første synes jeg det er forkert, at lukke et diskussionstopic.
Du siger således at I normalt lukker gamle og ubrugelige topics. Det kan jeg naturligvis ikke sige noget til - det er jeres regler.
Og ja, det var gammelt. Og nej, det var ikke ubrugeligt. Det er vi efterhånden kommet omkring.

For det andet synes jeg det er forkert af dig at lukke det umiddelbart efter at Michaelb har postet et nyt indlæg. Ved at du først lukker det efter hans besked lukker du også for en evt nyoptaget debat - hvilket du alligevel gjorde, bare i et andet topic. Du ignorerer desuden også hans kommentar ved hverken at forholde dig åbent til hvad han siger, eller give andre folk mulighed for at kommentere på dette.
Havde du dog lukket mit topic før Michaelb's kommentar med det argument, at det var gammelt, og uddødt havde jeg formodentlig stadig oprettet dette topic, men jeg havde nok ikke kritiseret din lukning.

Jeg vil desuden have lov til at kritisere dig i et åbent forum i stedet for at pakke det væk for brugere af siden. Jeg finder stadig din lukning uhensigtsmæssig og jeg vil have lov til at sige min mening åbent om netop dette.
Det giver desuden folk mulighed for at argumentere for din valg - hvilket der dog ikke er nogen der har gjort endnu...
Oprettet af HackerJohn d. 08-03-2006 kl.07:06
Jeg vil ærligt sige, at du virker som et forvokset pattebarn, som ikke kan klare at jeg lukkede dit topic. Hvor skulle jeg have lukket topic'et ikke var blevet brugt i langt tid? Hvorfor kunne jeg ikke lukke det nu? Jeg synes, at hvis du var så utilfreds med min beslutning kunne du hvae åbnet et nye topic med titlen, som appelerede til Folks mening o Dolph's popularitet.

Jeg vil sige, at jeg står fast ved min beslutning. Det kan være, at folk mener at jeg er diktaturisk, men dette er bestemt ikke meningen! Jeg prøver, efter normal praksis, at "arbejde" på dolph.dk som administrator med akt hvad der til følger; Topics, fan-art og brevkassen osv.

Min hensigt er ALDRIG at genere andre, som du tydeligvis gør. Du har den der irriterende barneatetyde, som er så belastende. Du er som den typiske dansker, som ikke tør at klage direkte, men det er nemmest at klage hvis der nu var andre der kunne hjælpe dig, ikk? Jeg synes, at din opførelse er forkasteligt.

Den kommentar: "Det giver desuden folk mulighed for at argumentere for din valg - hvilket der dog ikke er nogen der har gjort endnu..." .. jeg vil nok sige, at det er fordi folk respektere Sommers og os andres valg om at lukke topics. Men som sagt, du virker som et forvokset pattebarn, som ikke har fået sin vilje, og du så prøve at fremstå som MEGET voksen, og genere eksempelvis Sara (100% Cirkelspark) med hendes kommentar.

Så kan du i det mindste holde din tone indefor den priviligeret stig, tak!

Mvh. HackerJohn, Admin.
Oprettet af 100% Cirkelspark d. 08-03-2006 kl.13:06
Jeg synes at HackerJohn har helt ret!
Du opføre dig som en 3-årig! Og du flipper over at han lukker det, det var jo vildt gammelt og da ham den anden skrev i det blev det jo ført op igen. Og man gider bare ikke se på et topic der er diskuteret.
Og han lukkede det jo ikke den gang fordi han nok havde glemt alt om det!
Og hvis han lukkede det den gang ville du jo stadig klage som et lille barn der ikke får ret!
Oprettet af HackerJohn d. 08-03-2006 kl.17:06
Jeg takker for din opbakning Sara. Rart at vide at jeg ikke er alene.
Oprettet af Pyramid Head d. 08-03-2006 kl.18:06
Hey! Ja, jeg må jo også gi' HJ ret! Hehe...

Du skulle bare aldrig havet oprettet det nu ikke-eksisterende topic eller det her topic, morgenthalers! Du er da bare en tøsedreng, der ikke kan tåle en skid! Hehehe...
Hehehe...! ;)
Oprettet af morgenthalers d. 08-03-2006 kl.22:06
Pyha, sikke en omgang. Men jeg vil prøve, at starte fra en ende..

For det første.. HackerJohn, Sara og Pyramid Head - jeres argumentationsstil er på det uheldigste vis er blevet ganske usaglig og tynd. Dette finder jeg faktisk ganske ærgerligt da jeg ved at det ikke var den stil som Sommer havde tiltænkt.
Jeg synes de seneste indlæg fra jeres side bærer præg af frustration og rådvildhed. I stedet for at argumentere for jeres sag tyr I nu til latterlige påstande om at jeg er et pattebarn. So much for den saglige debat.

Sara. Dit første indlæg var elendigt og unødvendigt. Dog ikke ligeså meget som dine følgende. Når du siger at man ikke gider læse topics der er diskuteret... så lad da være med at læse dem, Sara. Hvor svært kan dét være?
Du siger jeg flipper ud...(?) Det er faktisk kun i denne besked at jeg snakker med store bogstaver, men det er også udelukkende fordi I tre ikke forstår specielt meget - hvilket bliver frustrerende for mig.

Pyramid Head. Du har - ligesom Sara - tydeligvis ikke noget at bidrage med. Og ikke mere til dig.

HackerJohn. Du ved jo ikke hvad du skal gøre af dig selv... Det er der selvfølgelig n o g e n der løser med mudderkast...
Du har aldrig fået et tag i denne debat. Jeg finder det ærlig talt ganske morsomt sådan som du på den ene side forsvarer din lukning, men på den anden side går fuldstændig i forsvarsposition. Man skulle næsten tro at du ved jeg har ret, men nægter at indrømme det. Indse at du begik en fejl, dear John...
Og hvad søren snakker du da om mht den typiske dansker?? Det er da tydeligt hvordan du ikke tåler åben kritik. Jeg kritiserede dig da ikke i et topic for at få andre brugeres støtte. Jeg kan, i modsætning til dig, godt klare mig selv.
.Det er jo nærmere dig der er et 3-årigt barn. Bare ikke mht at få sin vilje - men fordi du piver som et...

Jeg synes frustrationen skinner igennem jer. Hvis I læser hele dette topic forfra vil I kunne se hvordan jeg hverken flipper ud eller opfører mig som et pattebarn. Det er derímod jer der synker ned på et lavere niveau - og tvinger mig derned fordi I hverken forstår at argumentere eller mine argumenter..

Jeg begynder så småt at tro dette bliver mit sidste indlæg i denne debat. Det bliver trættende i længden at svare på HJ og Sara's tåbelige indlæg. Jeg vil fortsat se reaktionerne på mine beskeder, men mindre mindre der kommer et saglig input må jeg trække mig tilbage.

Sommer. Jeg synes du har gjort det fint. Jeg håber for din skyld, at du kan bibeholde dit engagement langt ud i fremtiden....

Held og lykke til alle jer fremover, i dette lukkede samfund
Oprettet af LpF d. 08-03-2006 kl.23:06
For det første vil jeg mene at du, morgenthalers, direkte sviner HJ og Sara til. Dette skal du stoppe. Du snakker selv om en ordenlig debat men det går ikke når du straks går i flæsket på Sara fordi hun skriver en som du siger, useriøs kommentar. Det er klart at dit topic ikke bliver til noget hvis du reagere sådan overfor alle, hvilket er tydeligt at se at du gør.

Derimod vil jeg mene at du rent faktisk prøver at få en debat igang på ordenligvis, hvis man ser til side fra ovenstående.

For det andet synes jeg at I bare skulle lade det ligge og komme videre. Det er en diskussion uden ende da I altid vil have delte meninger.

Udover det synes jeg at det er en fejl fra din, morgenthalers', side at anklage HJ for at have begået en fejl i lukningen af dit topic. Desuden modsiger du dig selv. Du siger: "Du siger således at I normalt lukker gamle og ubrugelige topics. Det kan jeg naturligvis ikke sige noget til - det er jeres regler." Men det har du klaget over helt fra starten af topiccet. Og ja, vi lukker gamle topics. Grunden til de er gamle er jo at ingen gider at skrive i dem eller finder dem ligegyldige. Og jeg giver derfor HJ fuld opbakning i hans beslutning.

Jeg vil tilsidst sige hele topiccet fra start har været spild af tid at læse igennem. Begge parter gentager sig selv gang på gang.

EOD
I listen to Metal - I evolved
Oprettet af HackerJohn d. 09-03-2006 kl.07:06
Ja, LpF. Dette har du ganske ret i. "Du ved jo ikke hvad du skal gøre af dig selv... " Jeg kan kun le af denne kommentar. Du prøver, uden held, at manipulere med os alle. Du taler om den usaglige debatering, tja.. Jeg vil sige, at jeg føler din rimelig usaglig, det eneste du kan finde ud af at svine andre til på et højere plan, og dette er da en kado til dig. Du kan blive en fin politiker. Men jeg bryder mig dog ikke om, selvom jeg har bedt dig at gøre dette, at du holder din debatering inden for rimelighedens grænser. OG hvem er det der ikke kan debatere ordentlig? Nu ser det ud til at du flygter fra denne debat! tsk tsk.. Meen jeg var også ved at være træt af at debatere mod en person som følte at jeg havde trådt på denne. Min beslutning står ved sin magt! Og jeg vil fremover handle som jeg hele tiden har gjort, da jeg kun ÈN gang har fået en klage over min fremgangsmåde, morgenthalers. Jeg håber nu at denne debat er forbi, da jeg ikke kan se at vi kan komme til enighed, da du ikke kan se de ting jeg siger, du vil ikke indse det!

Mvh. HackerJohn, Admin!
Oprettet af remoque d. 09-03-2006 kl.14:06
Morgenthalers:
Øhh... Tror du ikke selv at du er gået ret meget for vidt nu!?
Jeg forstår at du måske blev lidt stødt over lukningen af dit gamle topic, men direkte at begynde at angribe folk på den måde! Det kan man altså bare ikke!
Jeg må sige at jeg også give HJ fuld opbakning i dette! Og NEJ! Det er ikke bare fordi at jeg vil være på vindernes side, hvis du tror det! Jeg mener det faktisk!
Tag nu bare at komme over det! Det var jo bare et gamelt topic. Sådan nogle er der blevet lukket en del af, men hører man nogen klager fra dem? Nej, vel!?
Helt ærligt... Hånden på hjertet, Morgenthaler, syns du ikke selv du overreagerer bare lidt her........................?

Til slut vil jeg gerne sige til alle:
Jeg giver LpF ret, man har altså ikke en ordentlig debat, når man taler nedladende og på den måde til nogen! For slet ikke at sige at det er ENORMT barnligt (og det kommer fra mig! ;P).
Og så vil jeg endnu en gang understrege min fulde opbakning til HJ og så håber jeg virkelig også at vi kan få noget ud af dette topic nu...
Oprettet af PhycQ d. 09-03-2006 kl.19:06
Så, nu ser jeg dette som det rigtige tidspunkt at blande mig.
Håbe det er iorden...
Jeg har valgt at svare på samme måde som jeg gjorde med Nickl@s' indlæg (for dem der kan huske ham )
So enjoy. Det bliver nok lidt langt.
Jeg skal også lige sige at dette på ingen måde er Dolph.dk's mening. blot min egen. indtil Sommer siger noget andet.
Det er iøvrigt heller ikke min mening at fornerme nogen. Såfremt dette er tilfældet: Undskyld på forhånd.

morgenthalers skrev:
Pyha, sikke en omgang. Men jeg vil prøve, at starte fra en ende..

Held og lykke

morgenthalers skrev:
For det første.. HackerJohn, Sara og Pyramid Head - jeres argumentationsstil er på det uheldigste vis er blevet ganske usaglig og tynd. Dette finder jeg faktisk ganske ærgerligt da jeg ved at det ikke var den stil som Sommer havde tiltænkt.

Pyramid Head skrev én besked, hvori han gav sin støtte til HJ og kaldte dig en tøsedreng.
Set i bakspejlet var det en dum kommentar. Men, helt ærligt Morgenthaler?
Når nu du vil have den voksne, saglige og seriøse debat. Er det så ikke at overreagere på hans besked? Ignorer den dog, og vis at du er en seriøs debattør. Det andet er simpelthen dumt.

morgenthalers skrev:
Jeg synes de seneste indlæg fra jeres side bærer præg af frustration og rådvildhed. I stedet for at argumentere for jeres sag tyr I nu til latterlige påstande om at jeg er et pattebarn. So much for den saglige debat.

Jeg vil faktisk vove at påstå at det er dig der er rådvild, frustreret og usaglig. Allerede fra første færd.
De reagerer jo egetnlig bare på de indlæg du skriver. Så istedet for at gå i forsvars posisiton over at de kalder dig barnlig, så læs dine beskeder igennem og se om der rent faktisk SKULLE være grund til at kalde dig pattebarn.

morgenthalers skrev:
Sara. Dit første indlæg var elendigt og unødvendigt. Dog ikke ligeså meget som dine følgende. Når du siger at man ikke gider læse topics der er diskuteret... så lad da være med at læse dem, Sara. Hvor svært kan dét være?

ALtså umildbart vil jeg faktisk give dig ret. Men det er altså alles ret at skrive i et åbent topic.
Er du utildfreds med dette kan du således skrive et brev til hackerJohn fremfor at klage offentligt.

morgenthalers skrev:
Du siger jeg flipper ud...(?) Det er faktisk kun i denne besked at jeg snakker med store bogstaver, men det er også udelukkende fordi I tre ikke forstår specielt meget - hvilket bliver frustrerende for mig.

Det er da ikke kun i denne besked du svarer med meget kontante ord.
Syntes i det hele taget at du har været MEGET på spidserne i denne debat.

morgenthalers skrev:
HackerJohn. Du ved jo ikke hvad du skal gøre af dig selv... Det er der selvfølgelig n o g e n der løser med mudderkast...

HacjerJohn har efter hvad jeg kan se, rigeligt styr på hvad han vil. Han mener at han har haft en rimlig grund til at lukke dit topic. Sådan er det bare. Jeg må erklære mig enig.
Jeg mener bare at vi ikke havde set dig i lang tid. Da der så kom et svar i dit topic så lukkede vi det, fordi det ville være forkert moralsk set at køre diskussionen videre uden dig.
Sådan ser jeg det ihvertfald.
Men bottom line er at når et topic lukkes er der en grund til det.
Har man spørgsmål så gør man det i en besked til den ansvarlige moderator/administrator.
Ikke i et nyt topic.

morgenthalers skrev:
Du har aldrig fået et tag i denne debat. Jeg finder det ærlig talt ganske morsomt sådan som du på den ene side forsvarer din lukning, men på den anden side går fuldstændig i forsvarsposition. Man skulle næsten tro at du ved jeg har ret, men nægter at indrømme det. Indse at du begik en fejl, dear John...

Du modsiger jo dig selv helt ekstremt (se det med fed skrift) Selvfølgelig forsvarer han sin lukning når han går i forsvarsposition. Og omvendt.

morgenthalers skrev:
Og hvad søren snakker du da om mht den typiske dansker?? Det er da tydeligt hvordan du ikke tåler åben kritik. Jeg kritiserede dig da ikke i et topic for at få andre brugeres støtte. Jeg kan, i modsætning til dig, godt klare mig selv.
.Det er jo nærmere dig der er et 3-årigt barn. Bare ikke mht at få sin vilje - men fordi du piver som et...

Jeg må indrømme at HJ har så meget ret som han overhovedet kan have på dette punkt. Hvis ikke du vil have støtte blandt andre brugere på soden, hvorfor klagede du så ikke bare over PB?
Og HJ tuder da på ingen måde, han redegører for de punkter der har været faktum for hans lukning. Og kommenterer iøvrgt bare din opførsel i denne debat. En admins ret/pligt.

morgenthalers skrev:
Jeg synes frustrationen skinner igennem jer. Hvis I læser hele dette topic forfra vil I kunne se hvordan jeg hverken flipper ud eller opfører mig som et pattebarn. Det er derímod jer der synker ned på et lavere niveau - og tvinger mig derned fordi I hverken forstår at argumentere eller mine argumenter..

Man kan aldrig blive tvunget ned på en andens niveau. Det er noget pis det der.
Og hvis det var dem der sank til et lavere niveau så ville du jo have vundet debatten for længe siden.
Du er ude på rigtig dybt vand. hold dig hellere der hvor du kan bunde.

morgenthalers skrev:
Jeg begynder så småt at tro dette bliver mit sidste indlæg i denne debat. Det bliver trættende i længden at svare på HJ og Sara's tåbelige indlæg. Jeg vil fortsat se reaktionerne på mine beskeder, men mindre mindre der kommer et saglig input må jeg trække mig tilbage.

Jeg håber ihvertfald du vil svare på dette indlæg
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Tak tak...
Men her er alligevel les lt udgaven:
Jeg har ret, morgenthaler tager fejl!

(dette er gas )
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Ok, det BLEV langt... hehe.. vil i ha en læs let udgave?
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af The Eggman d. 09-03-2006 kl.19:06
Nope, den er god som den er
KAN I SÅ FORSTÅ DET!
Oprettet af 100% Cirkelspark d. 09-03-2006 kl.20:06
Jeg nød at læse den besked PhycQ
Oprettet af anders and d. 09-03-2006 kl.21:06
hvordan kan man få sig selv til at skrive så meget ???? kan man få et kort referat ??? PLZ
Age mam ???
Oprettet af vang d. 09-03-2006 kl.21:06
Jaaa... utroligt ikke... men det kan nogle altså bare....
Du er syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyg!!!!!!!!!!!!!!!
Oprettet af HackerJohn d. 09-03-2006 kl.22:06
Endelig! En der kan sammenfatte tingene, som er udenforstående. Tak, PQ.

Jeg vil nu be til, at denne diskussion bliver lukket, da jeg kun kan se at det vil føre vrede med sig! morgenthalers? Hvad siger du? Skal vi stoppe her? Jeg gider næsten ikke mere, men hvis du bliver ved stopper jeg heller ikke. Men PQ slog det ganske pænt fast! Så lad det stoppe her!
Oprettet af PhycQ d. 10-03-2006 kl.14:06
anders and skrev:
hvordan kan man få sig selv til at skrive så meget ???? kan man få et kort referat ??? PLZ

Et kort referat? jeg har en god tommelfinger regel...
Der er PhycQ's mening. og så er der den forkerte...
Huhu

Tak HJ
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af Sommer d. 10-03-2006 kl.16:06
morgenthalers skrev:
Godt at høre fra dig, Sommer.
Du pointerer nemlig en meget sjov ting synes jeg. Du snakker om hvordan den seneste sæson har styrket Dolph's karakter, og gjort ham mere menneskelig. Men her har vi simpelthen en diametral forskel i vores synspunkter.
Jeg mener nemlig at Dolph gjorde sig klart bedst i Wullf og Morgenthalers miljø, i programmet "Wulffmorgenthaler".

(Er det program hvad I herinde kalder sæson 1?)

Jeg synes der er kogt for meget vand på Dolph gennem den seneste tid. Hans rolle i Wulffmorgenthaler var tilstrækkeligt afpasset. Han var ikke i centrum, hvilket jeg mener også kunne have været en god måde, hvortil man kunne bevare noget af hans kvalitet og kunne have holdt længere, således at folk ikke hurtigt bliver trætte af ham.
Der bliver derimod, i Dolph & Wulff, drevet rov på hans popularitet, hvilket også betyder den forsvinder hurtigere.
For mig at se er Dolphs lys blevet brændt i begge ender, og jeg tror faktisk det er ved at være brændt ned.

Selv tak - Altid rart med lidt debat på siden... synes faktisk det er sjovt at læse, og jeg vælger ikke at tage parti - men dog - naturligvis - vælger jeg at kommentere dine Dolph synspunkter.

JA! Dolph var klart sjovest i WulffMorgenthaler (Sæson 1). Men jeg tror i øvrigt at det skyldtes der var disse to stakkels individer der bare ville lave simpelt fjernsyn (Wulff og Morgenthaler), som ødelægges af deres "ven" Dolph. Det princip er i sig selv kedeligt, med mindre man laver denne "ven" ekstrem - og så tilføjer lidt mave, et flodheste hovede samt en højtråbene stemme. Det er klasse! :D - Sæson 2 blev han klart mere menneskelig, og dermed mere "mainstream". Det forlængede hans levetid betragteligt, da man nu har et område der spænder fra "omsorg-kærlighed" til en "ninja-ekstrem"-agtig måde. Sæson 2 var god, men sæson 1 var klasse!

Jeg ved ikke det store om hvad sæson 3 kommer til at rumme, men håber på at se den gamle "nolimit" Dolph igen, som uden følelser viser sig frem... det skal nok blive sjovt!

Efter sæson 3 tror jeg også at de vælger at stoppe medens legen er god. Hellere stoppe på toppen, så folk om ti år siger "Det var sq ærgeligt det ikke blev til endnu en sæson", i stedet for at gøre, som EA Games gør med deres spil, lave en ny sæson, med udvidelser m.v. 50 gange til hvert spil. Forstå mig

Oprettet af HackerJohn d. 10-03-2006 kl.16:06
Så lidt, så lidt.. Hmm diskussionen ser ud til at være over..morgenthalers har ikke tilkendegivet sen mening endnu, men indtil da kan vi lade være med at skrive mere om dette. Det skaber jo blot dårlig karma på siden!

Så alle sammen, lad være med at deltag mere i denne debat

Mvh. HackerJohn
Oprettet af remoque d. 11-03-2006 kl.14:06
Ja, EA Games har godt nok skuffet mig en del med vise spil...
Men ja, Sommer, jeg tror bestemt også at det bliver en sjov sæson!
YES SIR!
Oprettet af PhycQ d. 16-03-2006 kl.12:06
morgenthalers skrev:
...

Nej det er ikke en fejl at der ikke er noget tekst i citat boksen
Det er simpelthen fordi Morgenthalers ikke har fundet mit indlæg "sagligt" nok, eller også er det fordi jeg ikke delte hans mening på området, jeg lader billedet stå....

Ps: JA selvfølgelig er det en provokation for at få et svar ud af Morgenthalers
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af remoque d. 16-03-2006 kl.14:06
Hehe... Hvor er du ond, PQ...
Oprettet af PhycQ d. 17-03-2006 kl.18:06
Nej da ... Bare meget grænsesøgende Lucky me har jeg ikke ramt den på den her side endnu
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af HackerJohn d. 17-03-2006 kl.19:06
Tjah.. du ved da aldrig hvornår du skal stoppe hehehehe - meen det er da fair nok
Oprettet af PhycQ d. 17-03-2006 kl.21:06
Jeg stopper den dag jeg bliver bedt alvorligt om det Det kaldes grænsesøgende
Det er en spændene måde at leve livet på
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af remoque d. 18-03-2006 kl.11:06
Det er en farlig måde at leve livet på, min lille forvirede ven..
Oprettet af Michaelb d. 19-03-2006 kl.13:06
Jeg ser da ikke min kommentar som svar på en ubrugelig diskussion, men netop det modsatte! (Ellers havde jeg formegentlig ikke kommenteret) Selvom Dolph har toppet populariteten, er der ingen grund til ikke at diskutere hvorvidt han bør vende tilbage, og om han mister sin værdi hvis han vender tilbage på bestemte måder!

Jeg synes nu ikke at morgenthalers kommentarer er skrevet i en "uprivileret tone" eller er "som en 3årigs", ej heller ser jeg ham som nedladende, han kan både rose og være utilfreds, og på den måde viser han netop at han fungerer som debatør!

Whatever, en eventuel diskussion kunne passende foregå i et nyt indlæg, for det her er efterhånden blevet en endeløs diskussion mellem en admins valg og en utilfreds brugers - valget er taget, og argumenterne er sat op - men det skal ikke nødvendigvis laves om, for det er admin der bestemmer, og admin har allerede bestemt!

morgenthaler - kan du ikke oprette et nyt topic? Evt. i forbindelse med startskuddet på den nye sæson 3? (Så er det da i hvert fald ikke "gammelt og ubrugeligt" mere)
Oprettet af HackerJohn d. 19-03-2006 kl.16:06
Michaelb? har du læst hele topic'et igennem?? Jeg opfordrede til at diskussionen skulle stoppe, men det vil du åbenbart ikke have? Jeg gider ikke at have mere had herinde, det er noget pis at blive surt over. Jeg gør som jeg vil, men jeg synes nu at jeg tager hensyn til folk, og man burde ikke genere folk i det offentlige rum, det er fuldkommen latterligt, efter min mening. Vi, Admin.s og Sommer, at man klager til os personligt i Privat Beskedsystem.. Så det mener jeg, at man bør gøre hvis der er noget man vil klage over.

Så nu vil jeg gerne se at vi ikke taler mere om denne sag. Brug dog jeres tid mere fornuftigt!

Mvh. HackerJohn, Admin.
Oprettet af remoque d. 19-03-2006 kl.17:06
Jeg tror det bliver RIGTIG godt i den nye sæson!
Oprettet af HackerJohn d. 19-03-2006 kl.18:06
Næh.. nu ikke for klog.. Lyder rigtigt det du siger, men du må give mig ret i at man ikke genere andre offenligt ikk?

Men jo diskussionen om Dolph kan blive ved er da vigtigt. Men vi kan ikke køre i den samme gamle dur.. Men en diskussion om hvorn Dolph har udviklet sig, er vigtigt syns jeg ... Så den kunne da startes.
Oprettet af Michaelb d. 19-03-2006 kl.18:06
Åh nej, Hacker, du har forstået mit indlæg helt forkert!

Der var ingen had eller tilsvinelse indblandet, og det var skam ikke sagt for at genere nogensomhelst folk i "det offentlige rum". Det var absolut heller ingen klage.

Jeg opfordrede bare morgenthalers til at opstarte en ny relevant diskussion om Dolph, fordi jeg havde forstået på dig at den anden var forældet.

På et fansite må man både forvente positive og negative kommentarer, og uanset hvad synes JEG klart at det burde være i orden at være både for og imod - og det burde også være ganske i orden at kunne diskutere det.
Min mening er hverken udtryk for at jeg hader Dolph eller hader jer Nej, det er bare et udtryk for at vi vel godt kan snakke om hvorvidt Dolph bør blive ved?
Jeg er selv medejer af et fansite om "Anden", og der prioiterer vi folks meninger meget højt, og folk der er uenige med os er mere end velkomne i et par saglige diskussioner!
Vi har endda bevidst valgt at have en masse negative anmeldelser af bl.a. Terkel, den nye CD osv. med - fordi det er bevidsthedsudvidende at kunne se tingene fra flere synspunkter, og det er under ingen omstændigheder - som du påpegede - spild af tid at snakke lidt om hvad der er godt og dårligt..

Lyder jeg for klog nu? Whatever, håber du fik fat i pointen...
Oprettet af HackerJohn d. 19-03-2006 kl.18:06
velargumenterende... tjah.. det er vel så meget sagt.. All rigth... Synes vi stoppe her!

Så fra nu af ... Diskutér om Dolph forsat er på toppe i den nye sæson.
Oprettet af Michaelb d. 19-03-2006 kl.18:06
Jo vi er enige - man skal opføre sig pænt!
Samtidig har du, efter min mening, også ret i at diskussionen i denne tråd ikke behøver fortsætte, for den er endeløs (som sagt tidligere). Men jeg synes at morgenthaler er tilpas provokerende og samtidig velargumenterende til at kunne starte en diskussion op, så det er fortsat mit forslag!
Oprettet af remoque d. 20-03-2006 kl.15:06
Ja, jeg syns da at Dolph godt kunne fortsætte. Han gør det i vert fald rigtig godt lige nu! Men for at være ærlig, tror jeg ikke at de laver en fjerde sæson... Vi må nyde denne mens den er her!
Oprettet af jcsimonsen d. 12-05-2006 kl.16:06
er det her en battel i dansk stil?!? For fanden det er nogen lange indlæg det er jo sindsygt... Så længe Dolph ikke skriver sådanne nogen lange indlæg så vil han nok bibeholde sin popularitet! Desuden kan en ninja/jægersoldat ikke voldtages.
Nationen har brug for grus!!
Oprettet af HackerJohn d. 13-05-2006 kl.15:06
jcsimonsen skrev:
er det her en battel i dansk stil?!? For fanden det er nogen lange indlæg det er jo sindsygt... Så længe Dolph ikke skriver sådanne nogen lange indlæg så vil han nok bibeholde sin popularitet! Desuden kan en ninja/jægersoldat ikke voldtages.

Hmm har du oberhoved LÆST indlæggene??
Oprettet af Michaelb d. 03-06-2006 kl.19:06
Er det der en battle med dig selv, om hvor dårligt du henholdsvis kan stave og formulere sætninger?
Du skal være logget ind for at skrive på forummet.