Dolph.dk

WMP skin???

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af Sussi82 d. 22-10-2005 kl.19:06
Jeg har downloadet jeres skin til Windows Media Player, men kan ikke få det på skærmen.... hvordan gør man???
Oprettet af Sommer d. 22-10-2005 kl.21:06
Hej,

Vent til i morgen tidlig. Der har "MechaSkurk" næsten med sikkerhed svaret. Han har lavet det, og har styr på det.

En pige på forummet i øvrigt? Du må være den første HELT rigtige (kigger på Tanja)

// Sommer . Dolph.dk
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af MechaSkurk d. 23-10-2005 kl.00:06
Hej Sussi82. For det første skal du ha' tak for at downloade min lille Dolph-player.

Når du har downloadet filen 'dolphplayer.rar' skal du først udpakke den med WinRAR eller WinAce. WinRAR 3.51 (trial) kan downloades gratis fra http://rarlabs.com/download.htm og vil gøre WinZIP og lign. overflødigt.

Når du har pakket filen ud får du 2 filer. Den du skal bruge er 'DolphPlayer1.1.wmz'. Et elegant dobbeltklik vil installere dit nye DolphPlayer-skin, og automatisk starte WMP med skinnet aktivt. Hvis det ikke kommer frem af sig selv kan det vælges manuelt i 'Tema vælger/Skin chooser' under 'Vis/view'.

Når du har fået det til at virke kan du slette dolphplayer.rar, DolphPlayer1.1.wmz og DolphPlayer10.nfo igen.

Hvis det stadig ikke virker så skriv igen her eller direkte til mig i min gæstebog eller på det private beskedsystem.

Mvh. MechaSkurk, Grafiker Extraordinaire
Nogen spørgsmål eller kommentarer? Nej? Godt!
Oprettet af Sussi82 d. 06-11-2005 kl.19:06
tusinde tak for hjælpen... det virker nu
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg