Dolph.dk

Stig Tøfting

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af HackerJohn d. 18-07-2005 kl.23:06
Burde Stig Tøfting ikke være i "Hall Of Fame"? han bliver jo omtalt af dolph i "dolph's 10 pkt'er" --> http://www.dr.dk/wulffmorgenthaler/10pkt.asp (nederst)
Oprettet af Christian4100 d. 18-07-2005 kl.01:06
Stig Tøfting har et killerinstinkt på højde med Steven Seagel, en toptrænet fodbold-ninja, der i sin tid blev købt til AGF af Stalin for en sum af ikke mindre en 20.000 nukleare sprænghoveder. Desuden ligner han en bulldog på 2 ben, vis mentalitet vil blive nyttefuld i opbygningen af fremtidens samfund!

100% Enig!
ÅRH! Jeg kan ikke arbejde sammen med sån et asshole!
Oprettet af Sommer d. 18-07-2005 kl.02:06
For at være ærlig: Jeg gider ikke selv skrive om ham. Se Hall of fame siden, og skriv noget lignende. Så tilføjer jeg ham i bunden.

Det sammen gælder i øvrigt med Sylvester.

Kravene er at teksten er i stil med den som er på Hall of Fame nu, og at der følger et billede med af ansigtet, som jeg nemt kan klippe ud.

Sendes til halloffame@businet.dk
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af HackerJohn d. 18-07-2005 kl.12:06
Okay... det kommer den vej i løbe af et par dage
Oprettet af Sommer d. 03-08-2005 kl.11:06
Top notch
Oprettet af MechaSkurk d. 10-08-2005 kl.08:06
Det ku' være at HackerJohn også skulle skrive en Hall of Fame-tekst om Ulrik Wilbek, general og super-stratek i Dolph kommende hær (henfør interview i EB). Som Dolph siger:

Han er impotent, men også en strategisk supernørd. Det er et kompromis, fordi fysisk minder han om et rødmosset spejlæg, men mandens hjerne er en funklende juvel. Alt hvad Ulrik Wilbek siger er rigtigt.

Jeg ville gerne skrive det selv men der er vist andre der har mere flair for den slags.
Nogen spørgsmål eller kommentarer? Nej? Godt!
Oprettet af Christian4100 d. 10-08-2005 kl.12:06
kan også skrive den hvis det er andre ikk gider..
Oprettet af Christian4100 d. 10-08-2005 kl.14:06
han ka gøre det.. er igang med det der Windows XP theme.. så har nok at ta fat på
Oprettet af The Eggman d. 10-08-2005 kl.14:06
HackerJohn er netop nu gået igang med nogle indlæg til Hall of Fame. Snak med ham! Så kan i dele eller du kan bare give ham jobbet
KAN I SÅ FORSTÅ DET!
Oprettet af HackerJohn d. 10-08-2005 kl.18:06
Hey... hvis I har nogen idé til hall of fame... så skriv i min gæstebog, så ser jeg om jeg kan skrive det :D

MVH HackerJohn
Oprettet af Sommer d. 12-08-2005 kl.18:06
Ja, han er en smuk mand *drømmer*
Killerclown skrev:
Godt at se gode gamle Tøffe i Hall of Fame
Oprettet af Killerclown d. 12-08-2005 kl.18:06
Godt at se gode gamle Tøffe i Hall of Fame
Nedkæmp de svage sjæle i verden
Oprettet af PhycQ d. 12-08-2005 kl.23:06
Tøffe er personificering af satan på jord, SÅDAN SKAL DET GØRES!

Desværre er reglerne i fodbold svage... En lille stempling kan jo koste dig rødt kort (ved lille forstås at spilleren kun er skadet kampen ud...)
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg