Dolph.dk

Mobil-download - troværdigt?

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af Kullah d. 21-06-2005 kl.18:06
Hey...

Er der nogen der har benyttet mobilguf-tjenesten? Og er det troværdigt?
Nu kommer albatrossen, kongeørnen, scud-missilet, meteoren, brintbomben, DOOOOOOLPH!!!!
Oprettet af HAM d. 21-06-2005 kl.21:06
Definer 'troværdigt'?
Oprettet af The Eggman d. 21-06-2005 kl.22:06
Har ikke selv prøvet det, men vi prøver jo ikke ligefrem at tage røven på jer.
KAN I SÅ FORSTÅ DET!
Oprettet af Kullah d. 21-06-2005 kl.22:06
Troværdigt... Hmm. Kan det ikke kun defineres på en måde i fht. dette? Er det til at stole på osv.

Selvfølgelig prøver I ikke at tage røven på os, men der står jo at det er på eget ansvar, og så vil jeg bare høre om der er nogen der har prøvet det.
Nu kommer albatrossen, kongeørnen, scud-missilet, meteoren, brintbomben, DOOOOOOLPH!!!!
Oprettet af Sommer d. 22-06-2005 kl.01:06
Jeg har ikke selv sat MMS op, men ingen har brokket sig på PartyWorm.dk, hvor der køres med præcist samme system.

Vi får ingen penge ud af det overhovedet, så se det som en service. Af samme grund kan hverken jeg eller nogen andre stilles til ansvar for om man modtager hvad man skal. Der er mange faktorer. Jeg kører over Partyworm.dk efter aftale med ejeren af denne. PartyWorm.dk kører over SMS1919 (tror jeg nok det hedder) efter aftale med disse. Og på samme måde som jeg lover PartyWorm ikke at blive nakket for manglende beskeder eller lignende har Partyworm lovet SMS1919 (såvidt jeg ved).

Og 50 øre har _ALLE_ råd til at miste.

Men prøv gerne! Sig om du får den. Ellers så send en PB til mig på det private beskedsystem. Så overfører jeg glædeligt 50 øre til din konto.

Mvh Lars.
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af Kullah d. 22-06-2005 kl.22:06
Tja, nu har jeg så prøvet. Det virker desværre ikke (i hvert fald ikke for mig). Pengene er jeg ligeglad, selvom der ganske vist blev trukket 1 kr, og der kun skulle trækkes 50 øre, og jeg fik så heller ikke noget billede. Men jeg overlever nok... Bare pisseærgerligt at man ik kan få billeder på mobilen af de herrer Wulff og Morgenthaler, og ikke mindst; Dolph!
Oprettet af Sommer d. 23-06-2005 kl.18:06
Jeg får lige min ven til at kigge på det.

Man skal kunne modtage MMS/mobil indhold for at kunne se dem. Jeg selv har ikke sat det op, så har ærlig talt ikke prøvet.
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg