Dolph.dk

E-mail fra en Lars

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af Sommer d. 22-05-2005 kl.19:06
Hey alle,

Fik lige følgende e-mail fra en Lars Jensen (lars456@msn.com), og er blevet i tvivl om forummet kører for strengt, eller om det er ganske fint? Taget i betragtning af at siden kun er en lille måned gammel må man sige aktiviteten er høj. Og derfor skal reglerne selvfølgelig valideres.

Læs mailen her, og kom gerne med konstruktiv kritik.

"hej,

Vedr. nedenstående.
Jeg er ikke bruger endu på dolph.dk men når man tilmelder sig denne side må man da
forvente at folke r klar over dette ikke ligefrem er et "Kirkeligt" forum*GG*
"satirisk indlæg" .. hmm det er jo lidt svært når man sætter grænser på og ikke tør gå amok derinde*S*...jeg har ikke trukket på smilebåndet derinde endu...folk tør knap nok sige noget
...)))..pip..pip(((...siger folk*GG*..20% fulge
Dolph må ha ret ..folk ER svage*S*
Eller er i eller loven...doppeltmoralsk?*S*
Dolph.dk bør være hævet over loven????*S*

JEG ER IKKE STØDT PÅ "USLE NEGERSVIN" ENDU...DIT DAMN ASSHOLE TIL KAPITALIST!!!!!!!!!!
hov...sorryyyyy*GG*
Så kunne man ha meget at anklage Jonas Schmidt for*S*

"Når dette nu er sagt, skal det nævnes at dette site skal ses som et satirisk indlæg, som blandt andet vha. brugerne selv skal levere en komikpakke. Derfor accepterer man kun at anmelde stærke provokationer, trusler, racisme m.v. til sidens administratorer. "

Mvh. lars
HA DET A helveDE T!!!!!"

Jeg vil med glæde tage den konstruktive kritik af forummet meget seriøst, men ved ikke helt hvad jeg skal lægge i en sådan mail.

Ps. Jeg måtte læse den tre gange, og er ikke helt sikker på hvad det hele betyder.
Pps. Han opfordrer til tilsvining, hvorfor jeg med glæde ser igennem fingrene med grimme ord om både mig selv og ham Lars Jensen, som har sendt mig mailen.

Kritik, kom glad!
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af HAM d. 22-05-2005 kl.01:06
Kan vi få en translatør?
Forstår ikke en bjælde af hvad manden siger...Sorry...
Oprettet af Tanja d. 22-05-2005 kl.21:06
Det han forsøger og fortælle os er at vi ikke er ASSHOLES nok, altså han mener siden er for sukkersød og at vi skal svine hinanden mere til.. .. det er sådan set det..
Jeg er ikke en /mand/ af mange ord. Men det er mig.
Oprettet af Tanja d. 22-05-2005 kl.21:06
Liquidpain, Hahahahahaaa, jeg bliver nød til at grine nu..

Det var en ham der skrev mailen.. Men du hentyder måske til mit indlæg.. ?
Oprettet af LiquidPain d. 22-05-2005 kl.21:06
Det her forum er ikke for strengt. Hvorfor skulle vi tillade at dette public forum skulle synke til et så lavt niveau som hendes mail? Folk der vil spamme og spilde deres tid totalt kan tage et smut forbi Arto.
Oprettet af The Ghost d. 24-05-2005 kl.07:06
Bla. Bla. Bla. Bla. er hvad der kommer ud af den mands mund.
Oprettet af LpF d. 24-05-2005 kl.08:06
1. At man hele tiden sviner hinanden vil til sidst medføre at Dolph bliver mindre sjov
2. Der er ingen der kan spille Dolph bedre end Jonas Schmidt
3. Hvis man snakkede "Dolph Mode" hele tiden kunne man jo ikke vide om personen faktisk mente det han/hun sagde.
4. Det ville være næsten umuligt at lave en særiøs diskussion.
5. Der er flere forumer der er blevet lukket ned p.g.a. at folk svinede hinanden til.
I listen to Metal - I evolved
Oprettet af Tanja d. 24-05-2005 kl.12:06
LpF:
Jeg må give dig ret i alle dine påstande, og jeg kunne ikke have sagt det bedre selv.

Og til alle dem der forsøger at lave samtaler herinde udelukkende i "Dolph-mode" Drop det, for i får ikke noget ud af det...
Og hvis i gjorde ville det ikke være det værd, så tænk over jeres handlinger, også for at mindske LpF's grund nr 1.
Oprettet af Diktator-Dolph d. 29-06-2005 kl.17:06
Lige et par kommentare til LpF's 5-punktsprogram (alt skal naturligvis læses som IMO, ikke som en fremlæggelse af fakta

ad 1: En automatisk kontinuerlig tilsvining af hinanden er selvklart ikke sjovt, ikke fordi det er tilsvining, men fordi det er forudsigeligt. Dolph monologer er netop sjove fordi de ikke er lineære og forudsigelige; Øretæverne falder i øst og vest, og de er sjældent rettet mod det tiltænkte publikum.

ad 2: -men vi har da lov at prøve

ad 3: Det er vel derfor der er en sektion der hedder 'Dolph siger...'? -Og at der så er nogen derinde der mener at have krav på at få en fornuftig samtale i gang kan kun undre. Jeg kan nævne et par individer der falder i denne kategori... men lader være.

ad 4: Selvfølgeligt skal der være plads til den seriøse diskussion, men med dolph.dk's forlæg taget i betragtning skal der altså også være plads til at undgå den.

ad 5: Og? Der er også flere forummer der er lukket ned fordi drakoniske moderatore har jaget brugerne væk. Her må jeg dog lige tilføje at jeg kun en enkelt gang har set en moderator i aktion herinde, så jeg syntes ikke der p.t. er noget problem med dette forum - bortset fra de få som ikke kan klare lidt gas, men de er så selv ude om det...

Med venlig hilsen
Diktator-Dolph
Leve [url=http://www.nationstates.net/cgi-bin/index.cgi/target=display_nation/nation=dolph_nation]Dolph Nation[/url] -- Rygraden i Fremtidens Samfund!
Oprettet af sverige2 d. 29-06-2005 kl.19:06
Det ville være så nemt at svine alt hvad der rørte sig herinde, men det ville kun være sjovt i meget kort tid.
Jeg fatter ikke denne lars-person, han har ikke trukket på smilebåndet endnu... det har jeg... men det ville jeg holde op med hvis alle bare gik i dolphmode. Jeg syntes allerede der er rigeligt med folk der ikke laver andet end at kritisere et eller andet i et par dage og så aldrig blive set igen. (jeg har observeret at de ofte kalder sig noget med dolph...). Men okay, de skal da have lov til at være her, det er bare træls når en seriøs diskussion bliver trukket ned i pløret. Personligt mener jeg det går for langt når man begynder at svine brugere grovt.
"Dolph siger" delen er helt fantastisk, jeg ville være ønske at de ekstreme (useriøse) meninger blev derinde.

PS jeg fik lige en ide; hvis man er træt af nogen kan man på en eller anden måde udfordre dem til en dolph duel. Oprette en tråd, og svine hinanden. Så kan man komme af med sit had og vi andre slipper for det.
Oprettet af Diktator-Dolph d. 29-06-2005 kl.22:06
Jeg er godt forstå at det må være irriterende at folk dolpher en ellers seriøs tråd "bare fordi" siden hedder dolph.dk, men på den anden side så hedder siden altså dolph.dk, og så virker det på mig mere end en smule malplaceret at nogen begynder at beklage sig over stødende og ekstreme udtalelser. Det er for pokker da netop pointen med Dolph at man kan sige hvad som helst når man blot er iført et blåt flodheste-kostume.

Men nu er det altså bestemt at Dolph kun må komme frem i 'Dolph siger...' hvilket da også er ok. Så må folk bare vise lidt nosser når de støder på en vildfaren Dolph og FUT'e personen til den gruppe. Jeg tvivler stærkt på at problemet er så stort som nogen gerne vil gøre det til...

Hvad angår de personlige tilsvininger så skal der altså mindst 2 til en slåskamp; løsningen er meget simpel: just walk away.

-og dem der lader til slet ikke at kunne håndtere dolphiserede udtalelser burde måske overveje om de er i det rigtige forum...

sverige2> Jeg syntes allerede der er rigeligt med folk der ikke laver andet end at kritisere et eller andet i et par dage og så aldrig blive set igen. (jeg har observeret at de ofte kalder sig noget med dolph...)

Hvor uopfindsomt!
Leve [url=http://www.nationstates.net/cgi-bin/index.cgi/target=display_nation/nation=dolph_nation]Dolph Nation[/url] -- Rygraden i Fremtidens Samfund!
Oprettet af LpF d. 30-06-2005 kl.00:06
Problemet er hovedsagligt at folks replikker IKKE er sjove...
I listen to Metal - I evolved
Oprettet af Sommer d. 30-06-2005 kl.11:06
Diktator-Dolph: De regler blev skrevet fordi her var 15 lorteunger, som ikke skrev andet.

Som du nok har bemærket har dig og BS skrevet en hel masse lidt i stil med Dolph. Kraftige udtalelser m.v. Men det gøres på en helt anden måde end problemet var... så ingen grund til at skride ind - Faktisk synes jeg det er sjovt når der kører en seriøs tråd, eller en diskution, og pludselig bliver der blandet en selvrisiko ind i billedet, som den ægte BS nok ikke vil betale for. Jeg grinte
Oprettet af sverige2 d. 30-06-2005 kl.20:06
diktator, det er ikke mit problem hvis du føler dig ramt. Man kan jo selv se på listen hvor mange der hedder nogen med dolph, og hvor huske hvor mange af dem man stadig ser skrive noget på forummet...
Oprettet af Sommer d. 01-07-2005 kl.08:06
Der er omkring 40 stykker der hedder noget med 100% i starten af navnet.
Der er tilsvarende der hedder noget med "asshold"
Oprettet af Tanja d. 01-07-2005 kl.22:06
Hverken Sommer eller nogen af os andre med stjerne herinde , aner hvor manger der er af den slags..
Oprettet af sverige2 d. 01-07-2005 kl.22:06
er der i virkeligheden et tal på hvor mange gange ordet "dolph" indgår i brugernavne på denne side?
alene brugere med Dolph i starten af navnet er flere end jeg tør tælle efterhånden...
Oprettet af Sommer d. 02-07-2005 kl.00:06
Hvordan ved du det? - Jeg kigger på det en af dagene.
Oprettet af Tanja d. 02-07-2005 kl.12:06
Jeg ved mere end du tror Sommer :D :D
Oprettet af Diktator-Dolph d. 04-07-2005 kl.11:06
Det glæder mig at Sommer klart melder ud at der ikke p.t. var noget problem, især fordi LpF og Tanja's udtalelser nemt kunne tolkes som ønsket om en mere restriktiv politik end p.t.

Jeg følte mig især "ramt" da jeg lige var kommet fra en tråd i 'Dolph siger" med ret intensive ordvekslinger (som en hvis person dog IMO selv havde stillet sig i vejen for), så jeg var blot bekymret for om den generelle holding bland "stjernerne" var at Dolph-trådene var kørt for langt ud. Da jeg kan se at den øverste høvding i hvert fald har det helt fint med niveauet, vil jeg med sindsro spidse baseball-battet og vente på det næste røvhul
Oprettet af Tanja d. 04-07-2005 kl.16:06
JEg har mine kampe med dette politiske problem.. Men inden længe har jeg Sommer i min magt :D :D .. ( undskyld Sommer ) Også kommer der andre boller på suppen :D

Oprettet af Sommer d. 04-07-2005 kl.19:06
Tanja: Vi kan bolle i suppen? Eller du kan spise min suppe efter vi har bollet? Derefter kan vi tale om det ;P

Diktator-Dolph: Så længe ironien er med (eller sarkasmen) er det fint nok. Gider ikke et forum med censur, og forstår fx ikke Lalala.dk's censur af grimme ord.
Oprettet af Tanja d. 04-07-2005 kl.19:06
Naah suppe er ikke godt at bolle i, jeg har prøvet :D :D Eller nej..
Men jeg har også en anden høne a plukke med dig :D
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg