Dolph.dk

Ingen Overskrift så forstå det dog

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af vang d. 30-12-2005 kl.16:06
Jeg vil straks opfordre ALLE til både at skrive en masse i sin profiltekst og få sig et ordenligt profilbillede! Alt andet er svaaaagt. Skriv en komentar til dette
Du er syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyg!!!!!!!!!!!!!!!
Oprettet af 100% Cirkelspark d. 30-12-2005 kl.18:06
Det er da noget underligt at skrive?
Oprettet af 100% Cirkelspark d. 30-12-2005 kl.19:06
Nemlig!
Oprettet af Pyramid Head d. 30-12-2005 kl.19:06
Hmmm... Må gi' Sara ret, Vang...! Man kan da ikke bare tvinge hindanden til at skrive alt om ens identitet, for at andre skal kunne se dem! Enhver har ret til at begrænse sig selv om hvor meget man vil skrive om sig selv.
Jeg har jo selv skrevet en hel masse om mig selv, men det er altså også fordi jeg selv havde valgt at gøre det af egen fri vilje...
Hehehe...! ;)
Oprettet af EmsA# d. 30-12-2005 kl.20:06
Kan godt se det er irreterende at der ikk står noget i deres profil... men så er de sQ også selv udenom det hvis der ikk er nogen der skriver til dem...........
[b]Love is so hard to find, but when you find it, you will fly above the pink sky![/b]
Oprettet af LpF d. 30-12-2005 kl.23:06
Det er da ligemeget om man skriver noget i sin profil eller ej. Der er nogen som kun logger ind én gang. Og jeg tror i bund og grund folk er ligeglade med om man skriver i deres gæstebog eller ej...
I listen to Metal - I evolved
Oprettet af EmsA# d. 31-12-2005 kl.11:06
Ja det kan der være noget om!!!!?
[b]Love is so hard to find, but when you find it, you will fly above the pink sky![/b]
Oprettet af HackerJohn d. 01-01-2006 kl.14:06
det er nemmerlig rigtigt
Oprettet af vang d. 19-03-2006 kl.16:06
Det synes jeg faktisk også selv. jeg ville bare se hvordan I reagerede. dette topic må gerne låses.
Du er syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyg!!!!!!!!!!!!!!!
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg