Dolph.dk

Skype.. haha

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af Sommer d. 30-09-2005 kl.00:06
Er der noget bedre end når folk ringer en op på skype og man siger "haaaj" som var man udviklingshæmmet?

Malthe på 12 ringede til mig tidligere i dag, og til sidst fik jeg da lige lidt ros for Dolph.dk - Han troede først at jeg faktisk var udviklingshæmmet...

Andre der har haft den slags oplevelser :D?

Desuden har jeg tit og ofte et flip med at ringe en tilfældig op og synge karaoke. Det er dææælme sjovt

Jeres historier, tak?

Sommer
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af B.S. Christiansen d. 01-10-2005 kl.14:06
Du er jo udviklingshæmmet hvis du kan finde den slags underholdende.
Oprettet af LpF d. 02-10-2005 kl.19:06
Man er udviklingshæmmet hvis man IKKE finder det sjovt!
I listen to Metal - I evolved
Oprettet af Sommer d. 02-10-2005 kl.20:06
Jeg vil ikke påstå jeg er normal, men med en IQ (ifg. TestNationen, hvor jeg kørte den igennem programmet) på hele 137 må man sige jeg heller ikke er uintelligent.

Men selvfølgelig... om det er sjovt har jo ikke noget med det at gøre :D - Jeg morede mig gevaldigt, og har sat min status til "Ring til mig". Og det gør folk! Alene i dag har en fem seks stykker ringet i alt... alt for grinern!
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af PhycQ d. 04-10-2005 kl.00:06
Haha fedt :d... elkser også at ringe til arabere og svine dem til på dansk :D...
At sidde og svine en eller anden bæver fra indien eller bali til, jamen det er HYLENDE morsomt...

Her forleden ringede vi til en svensker og spurgte om han havde været i DK for nylig, det havde han ikke, så sagde vi altmuligt shit med det var hans opkast i en telefonm boks og altmuligt i den stil :D... VIRKELIG god griner :D men sommer, dine ting er oss griner :D
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg