Dolph.dk

Andre Seje fiktive personer

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af Andies d. 07-08-2005 kl.23:06
Hej,
Dolph er den sejeste fiktive person, fordi han sviner alle andre til. Men synes også at Lillebror (når han er med i Bertelsen) er utrolig god til at svine andre til.
Jeg vil gerne høre om i har andre, I synes er gode ( de behøver ikke være gode til at svine andre).

Tjek www.dr.dk/satire
I skulle ha\' et trælår! - hele bundtet!
Oprettet af HackerJohn d. 07-08-2005 kl.16:06
uha nu kommer han med de vildeste links hehe
Oprettet af Christian4100 d. 07-08-2005 kl.16:06
wow dude, hvordan har ud adgang til så sindsyge websider..!?!

totalt hemlig agent agtigt insider du er
ÅRH! Jeg kan ikke arbejde sammen med sån et asshole!
Oprettet af PhycQ d. 07-08-2005 kl.17:06
Voldsomt... Så er det sQda ligemeget med at mig og Christian snakkede om adgang til Pentagon forleden,,, det her slår jo alt !!
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af PhycQ d. 07-08-2005 kl.18:06
Ja, men som jeg sagde var det bare i skæg, var du slet ikk forberedt på at du ville få en sviner på dolph.dk?... Desuden er det jo højt rangs personer der "mobber" dig, så istedet for at klynke så tænk på om der er noget om snakken?...
hva angår forslagene er de taget op før... og det med hall of fame ku du jo bare sige... og at tænke hjælper da ikk noget... du skal da sige det oss
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af Andies d. 07-08-2005 kl.18:06
Ja, det er helt utroligt.
jeg ved fandme ikke hvordan jeg gør, men lige pludselig var den der bare. Håber snart jeg får noget hjælp.
Kan HackerJohn, Christian4100 eller PhycQ hjælpe mig?, så vil jeg blive umenneskelig glad.
Men hvis I ikke kan, så synes jeg bare I skulle holde jeres fede kæft i.
Jeg prøve at lave en seriøs tråd, men bliver bare svinet til af Sommer(har pt. ikke noget imod ham) VIP-brugere.
Jeg kan ikke gøre noget ved det, men synes bare det lugter lidt af røv.

PS. skriv en besked, hvis I kan hjælpe.(Gælder alle som læser denne tråd)
Oprettet af HackerJohn d. 07-08-2005 kl.18:06
hvor har du det hård.. suk suk.. sej fiktive personer, hmm... JOHN SCHMIDT!!
Andies, tag dog en kiks...
Vi er V.I.P fordi vi har gjort noget seriøst foir siden, alt hvad du har gjort er at spille smart...
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af The Eggman d. 07-08-2005 kl.18:06
Apropo MenchaSkurk, så er han også blevet VIP på grund af nogle fremragende fanart's!!!
KAN I SÅ FORSTÅ DET!
Definer lige fiktiv-person. Er det en figur eller kan det også være personer som Bertelsen, Bobby Olsen og Henning Primdal?
KAN I SÅ FORSTÅ DET!
Tak for svaret.
Må sige at alle kan være mere opfindsomme end at finde på et navn som "dolphdræberkøle"! Hvis man ikke kan finde på et fedt navn, så bruger man jo bare sit eget.

Andies skrev:
Eggman: fiktiv (latin opdigtet, indbildt.
En som Bobby Olsen er fiktiv, en som Angora drengene har opdigtet. Men Mikael Bertelsen er ikke fiktiv.

PhycQ: jeg spiller sgu ikke smart, jeg har sgu også kommet en en "forbedring" til denne site.
http://www.dolph.dk/?page_id=5&fid=4&fid_name=Siden%20generelt&tid=295
har også lige indsendt en fanart
Jeg synes bare det var grimt, at gøre grin med andres navne. Vi kan vel ikke alle sammen være lige opfindsomme. hvis du kalde det at spille smart. well, så er jeg sgu nok også smart.
KAN I SÅ FORSTÅ DET!
Slap nu af for pokker da oss...
Vi gør jo bare lidt grin med dig, det er det hele, men når du koger det sådan op må du da forvente at vi går med på legen... Men hvilken forbedring er det HELT præcis du foreslår?... tsk tsk..
Vi er VIP's fordi vi gør hvad vi kan for at siden skal være fed... Personligt har jeg kommet med utallige forslag til forbedringer, og er PT igang med at oversætte hele citat siden til engelsk og svensk...
MechaSkurk har været meget aktiv og opført sig pænt i lang tid...
Eggman skrev hele citat siden derfor er han skribent...
HAcker john er magen til MechaSkurk (dog tænder Mecha ikk på regnskove )
og sån ku jeg blive ved...
Der er ingen grund til at tude over ingen ting... og hvad angår din velkomst så lægger du selv op.... Det er trodsalt dolph.dk, så tonen er lidt hård, men det er jo bare i skæg... For pokker da oss, det r nok ikke den rigtige side hvis du ikk kan klare mosten?
Prøv:
Www.pigespejdere.dk eller:
www.Dansketøsedrenge.dk
Vælg selv...
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
HackerJohn:
Ja, John Schmidt er sgu sej.
og Ja, jeg har det hårdt, ikke lige den bedste modtagelse på siten.
kogte måske lidt af, men er vant til (på andre forumer) at det kun er en, men her er det 4.
Mit forslag er forskellige former for rang, men har også lige sendt en mail til Sommer om tyskere i Hall of fame. Jeg har nemlig lavet noget om den tyske befolkning i skole, tænkte det ville passe ind her. Dolph er jo vild med den tyske befolkning, som ikke har lavet en eneste historisk fejl.
Men sidder jo hele tiden og tænker på nye ting til siden.
ja det er oss rigtig ... Men er hackerjohn så blevet pga hans afvigende sexuelle lyster?
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Eggman: fiktiv (latin opdigtet, indbildt.
En som Bobby Olsen er fiktiv, en som Angora drengene har opdigtet. Men Mikael Bertelsen er ikke fiktiv.

PhycQ: jeg spiller sgu ikke smart, jeg har sgu også kommet en en "forbedring" til denne site.
http://www.dolph.dk/?page_id=5&fid=4&fid_name=Siden%20generelt&tid=295
har også lige indsendt en fanart
Jeg synes bare det var grimt, at gøre grin med andres navne. Vi kan vel ikke alle sammen være lige opfindsomme. hvis du kalde det at spille smart. well, så er jeg sgu nok også smart.
Oprettet af Christian4100 d. 07-08-2005 kl.19:06
vil bare gerne ha dig til at knytte sylten !
Oprettet af Andies d. 07-08-2005 kl.19:06
Ja, ligesom Dolph.
Både Morgenthaler, Wulff og Margit synes Dolph er irriterende!

Oprettet af The Eggman d. 07-08-2005 kl.19:06
Helt ærlig...
Så kan jeg ikke huske det
PhycQ skrev:
ja det er oss rigtig ... Men er hackerjohn så blevet pga hans afvigende sexuelle lyster?
KAN I SÅ FORSTÅ DET!
Oprettet af PhycQ d. 07-08-2005 kl.19:06
Og hvad så?... Du er jo bare et nul?... Du er faktisk ret irreterende...
Vil faktisk gerne vide hvilke forums du ellers har været på før, for du virker ikk vandt til et forum...
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
hvorfor er jeg irriterende?
http://picx.db-solution.dk/
mega godt forum.
Kan I ikke sige andet end nul;
FX. PhycQ, du har ikke haft nogle venner siden Hitler døde.
Ja, havde sgu ikke regnet med at blive svinet til her på siten ( meget naivt). Men du har ret i at det er fint, at det er VIP'erne som gør det og ikke de andre almindeligheder.
Men jeg tænker ikke kun på forslag, men også hvordan de skal/kan udføres, ligesom i en rigtig krig(skal vi sprænge broen nu, eller skal vi lige gå over den først?) det er måske derfor det tager lidt længere tid.
Rolig nu.
Jeg er jo bare aktiv her på forummet.
Er det ikke derfor det er her?
Forum for übermennschen -> JA TAK!

men du er bare generelt irriterende!
.. - og så er der dem der aldrig blev

men Andies! det ændrer ikke på at du er et uværdigt lille nul der ikke har lavet andet end at forpeste det her forum!

--
ved ikk hvorfor jeg hader ham, hader ham bare :D
Øhh, JA!
men hvor vil du hen med det?
Oprettet af LpF d. 07-08-2005 kl.20:06
Du bestemmer ikk hva han ska gøre. Det er sku da klart at han blir sur hvis I "mobber" ham! Hvordan ville du selv reagere?!
I listen to Metal - I evolved
Oprettet af PhycQ d. 07-08-2005 kl.20:06
DO'H...
Hvis den er blevet lavet idag har du skuda heller ikk vænnet dig til et forum fjols...
Det er da egentlig oss ligegyldigt hvornår denne side er lavet?... Den har 4000 brugere, hvis du ikk kan klare det så tag tilbage til dit hygge hjørne...
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Kommer med et forslag for alles bedste, han virker ny på et forum, og selvom vi ikke har behandlet ham pænt havde meget af det været løst hvis han havde noget forum erfaring... Det er overhovedet ikke ment som en slags ban eller noget... bare et forslag jeg ville følge hvis jeg var ham... Det råd fik jeg nemlig selv på www.rcinfo.dk såå...
Og at jeg holdte mig til et meget mindre forum i et par måneder modnede mig i tilstrækkelig grad,,, Da jeg så kom tilbage blev jeg faktisk mod i en årgang.. så jo jeg mener det er et fornuftigt råd...
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af Andies d. 07-08-2005 kl.20:06
Du virker sur pga min tilstedeværelse. Kan du ikke bare vende dig til mig. desuden har jeg været utrolig aktiv på dr.dk/skum. men det er jeg ikke mere.
BJARNE!!! Utrolig, Skinke Hans.
Og hva angår forummet du nævnte... 17 brugere? Det kan jo knap nok kaldes en hp... Der er over 4000 brugere her på siden, der er pænt meget forskel på det lille hyggehjørne du kommer fra og så her...
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af Andies d. 07-08-2005 kl.20:06
ok, men den er blevet lavet idag.
Jeg ved jo ikke hvor lang tid denne site har eksisteret.
Oprettet af LpF d. 07-08-2005 kl.20:06
PhycQ, jeg synes altid du sviner ALLE til, når de er nye på forummet.
Har altid haft den mening at hvis man sviner andre til er man selv et svin.

Du er irreterende fordi du ikk kan andet end at citere dolph og klynke

Og hva basere du at jeg ikk har nogen venner på?... tsk tsk, du ligger jo 100% selv op til at blive svinet...

Og vi siger ikk andet end nul, for det er ikk nødvendigt..
Læs battlen hvis du ikk tror vi kan sige andet...
Andies skrev:
hvorfor er jeg irriterende?
http://picx.db-solution.dk/
mega godt forum.
Kan I ikke sige andet end nul;
FX. PhycQ, du har ikke haft nogle venner siden Hitler døde.
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Ja det er faktisk meget simpelt...
Du er en pestiside i mine øjne, og når man så tar lidt pis på dig koger du helt over... det gør mig bitter at du ødelægger det her forum, jeg ku faktisk ikk sætte en finger på forummet før du kom... Om det bare er en indstillning jeg har tvivler jeg på... Hva angår skum er det jo bare et kæmpe site uden personlighed.. hvilket der er her... Derfor kan de ikk sammenlignes... Tag lige et par måneder i et mindre forum og få noget erfaring og kom igen når du har forumsreglerne på rygradden... Ved godt jeg ikke altid selv overholder dem... Men som det engang blev sagt af en mod på det ældste JGD (de nye sux) så er der en forskel på hvem der bryder reglerne, en newb har ikk reglerne på rygraden og kan derfor ikk sortere i dem.. Det kan en erfaren bruger, derfor er mods hurtigere til at banne nye brugere fremfor ældre... Så derfor, både for din og vores, skulle du tage og blive i hyggehjørnet, og følge med i det efterhånden som medlemstallet stiger om et par måneder er du sikkert moden og så kan du komme igen..
Held og lykke...
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Sviner jeg alle til?... Hmm...
Hvem de er vil jeg gerne vide... Mener da selv jeg har holdt det på et venskabeligt stadie... At jeg sviner Hackerjohn over hans "tick" er jo bare fis og ballade, har jeg da oss sagt...
Ellers vil jeg da gerne vide hvem du sys jeg sviner til så jeg kan ændre på det?...
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af LpF d. 07-08-2005 kl.21:06
Han skrev et link til dr.dk/satire... og hva så? Det var jo et forslag til et sted at kunne kigge og så sviner I ham til.

Og det lød mere som en ordre end et forslag...
Oprettet af PhycQ d. 07-08-2005 kl.21:06
´Sviner ham til? det var godmodig drilleri?... den har både du og jeg da fået i hovedet... host...
Det kaldes sjov og ballade...

Og det var et forslag, ikk en odre..
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af Sommer d. 07-08-2005 kl.23:06
Det her emne er kørt af sporet. Jeg så det som en morsom lille dril, som blev pustet op.

Lad fred være med jer, og slap lidt af. -> Emne lukket.

Ps. Som ekstra sidebemærkning skal det nævnes at VIP ikke har nogle retsmæssige fordele. De bestemmer ikke mere end den almene bruger, og har pt. ikke nogle ekstra funktioner eller andre fordele udover at kunne "bevise" at de har været cool

Diskutionen stopper her, og fortsætter internt.
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg