Dolph.dk

Hobbyer?

Oprettet af Sommer d. 26-05-2005 kl.12:06
Hey

Jeg tænkte blot på hvad folk har af hobbyer her på siden?

Altså personligt elsker jeg at lave hjemmesider, og så har jeg terrarie med giftfrøer, samt to styks akvarie. Og det går min tid ca. med

Hvad med Jer derude i ætteren?

Mvh Lars.
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af The Eggman d. 26-05-2005 kl.17:06
Jaaa, jeg elsker at side foran min computer og høre musik og surfe rundt på nettet.
Ellers går jeg meget op i fodbold(gidder ikke spil selv), og så spiler jeg guitar.
KAN I SÅ FORSTÅ DET!
Oprettet af Tanja d. 26-05-2005 kl.17:06
Altså jeg er slet slet ikke så teknisk, vil hellere ses med vennerne og drikke en enkelt øl. Ellers så kan jeg lide at gå ud at shoppe, med veninderne self.. :D
Jeg er ikke en /mand/ af mange ord. Men det er mig.
Oprettet af LiquidPain d. 26-05-2005 kl.18:06
Jeg tegner, godt nok ikke så tit, men når jeg så først går igang, så stopper jeg ikke før den er færdig
www.tegnebordet.dk < søg efter LiquidPain.
Ellers... Tja, så spiller jeg computerspil og sådan noget.
Oprettet af DolphDaMan d. 26-05-2005 kl.18:06
Ja, Sommer. Du er helt sikkert en af de helt store vindere med dine hobbyer der! Jeg gad godt det var mig, der havde så lidt indhold i mit liv, hehe.
Mvh. From
Oprettet af Sommer d. 26-05-2005 kl.18:06
DolphDaMan: De ord burde du trække i dig igen.

Udover at køre denne side, har jeg deltidsarbejde på Lalandia med i alt ca. 150 timer hver måned (er ansat på 100, men har mange ekstra). Derudover har jeg et andet job i weekenderne, og har set alle film i biograferne de sidste fire måneder. Jeg er til messer, i Tivoli, i Knuthenborg, sammen med mine venner, i byen og laver faktisk en helt masse udover det også.

Samtidig med dette hjælper jeg mine forældre med at drive en virksomhed blandt andet rengøring m.v.

Så indhold i mit liv har jeg nok af. Jeg snakker om hobbyer, og mine hobbyer er mine frøer, akvarier og mine hjemmesider. Hvad jeg udover det laver vil jeg ikke betragte som hobbyer.
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af Lanius d. 26-05-2005 kl.19:06
spiller guitar... faktisk en del.... skal til at købe min 4. af slagsen...

så spiller jeg Hardball.. hvis nogen da ved hvad det er
og ellers står den på musik ved computeren og så bare kaste mig ud i det store internet uden sikkerhedsline
Oprettet af Hasselhoff d. 27-05-2005 kl.00:06
Hobbyer? Jeg mistede alle mine da jeg for ikke så lang tid siden blev menneskehadsk, usympatisk, intolerant, utålmodig og kynisk. Så nu laver jeg intet udover at gå på arbejde, at tilsvine folk der ikke deler samme synspunkter og holdninger som mig eller at sidde her og lave absolut intet. Men det er da også meget hyggeligt. Ja for pokker.
Oprettet af HIPPIE d. 27-05-2005 kl.19:06
min hobby... ja jeg tegner... laver en gang imellem computergrafik... spiller lidt computer... og er sammen med vennerne :D
Oprettet af PBX d. 27-05-2005 kl.21:06
Hobbyer!

jeg elsker min sport: orienteringsløb. den abselut fedeste sport i verdenen. udover det elsker jeg mine tegneserier, og min musik( Tysk heavy metal eller march musik)
Don't panic
Oprettet af B.S. Christiansen d. 20-06-2005 kl.13:06
ætteren!! er det ikke kun i forbindelse med radio dette udtryk er tilforladeligt at bruge
Oprettet af carola d. 03-07-2005 kl.18:06
Jeg tegner og samler på figurer af forskellig slags og er også begyndt at lave dem selv. Se www.geocities.com/carolafunder ;-D
Oprettet af remoque d. 16-12-2005 kl.22:06
jeg kan godt li´ at tegne - er faktisk rigtig god! så det gør jeg selvfølgelig en hel masse! har faktisk en mappe med omkring 200 tegninger i - alle sammen perfekte med skykker og det hele! ellers er jeg også meget spil-glad... har både PS1, PS2 (silver) og PC (som dog ikke kan gå på internettet - hvor jeg også kan lide at tilbringe meget tid - derfor bruger jeg min mors)... og nu må i altså ikke kalde mig skør eller sådan noget, men jeg har faktisk og så en stor sammlig pokemonkort på omkring 900 - 1000 kort, der alle sammen er forskellige som jeg også går meget op i - for det er nemlig der jeg får de fleste af mine idéer til mine tegninger...!! kan også godt lide at shoppe (selvfølgelig!) jeg kan saktens bruge en hel dag i Fieleds eller City2 med veninderne!
Oprettet af Christian4100 d. 17-12-2005 kl.00:06
ej hvor er du sej vil du ikk nok gerne vaere min ven?

kyz og knuZzer og SHUT THE FUCK UP kaerlig hilsen mig..
ÅRH! Jeg kan ikke arbejde sammen med sån et asshole!
Oprettet af remoque d. 17-12-2005 kl.13:06
tjo... hvorfor ikk´ - over internettet altså!
jeg er ikke så vild med at lave privat-chat... man ved jo aldrig om personen i den anden ende er en pige eller dreng for slet ikke at tale om en eventuel aldersforskel...
jeg vil nødigt få et ry på skolen for at være læsbisk...
Oprettet af PhycQ d. 17-12-2005 kl.21:06
Remouqe:
For det første var Christian ret meget ironisk tror jeg
For det andet er han i USA...
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af remoque d. 19-12-2005 kl.13:06
pyt med det...

er sådanset lidt ligeglad...

(ikke ondt ment - )
Oprettet af remoque d. 19-12-2005 kl.13:06
og så hedder jeg remoque...!
Oprettet af remoque d. 19-12-2005 kl.19:06
Füsy, Fäsy, skrivebordsbaggrund...

hi.. hi.. "skrivebordsbaggrund"... et godt langt ord - det kunne blive en god en i "Hang Man"...
Oprettet af PhycQ d. 19-12-2005 kl.19:06
Jaja remolade,,,
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af PhycQ d. 19-12-2005 kl.19:06
Remoulad, Remoque, Ferdebranka? hvem ka se forskel?...

Og PhycQ udtales PRÆCIST ligesom Phsyco... Har bare sparet et bogstav og skiftet O ud med Q :D
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af remoque d. 19-12-2005 kl.19:06
det der gjorde du med vilje!
-ikk´ også, Füch?

hi... hi...

Oprettet af Faklendorff d. 06-01-2006 kl.11:06
wow, folk som kender mig kan ikke udtale mit nick, Faklendorff

hmm... btw, mine interesser er rollespil, computerspil, HTML, computer hardware, min uddannelse(HTX), livs filosofi, tegne, surfe på nettet og så lidt flere ting jeg ikke kan huske
Oprettet af HackerJohn d. 06-01-2006 kl.19:06
mine er selvføelgelig Dolph.. men udover det.. : politik, uddannelse (lange), film.. og bøger fra fx Tolkien og Thomas Harry... og meget mere
Oprettet af EmsA# d. 13-01-2006 kl.19:06
Mine er selvfølgelig Dolph, og så spiller jeg klaver på mit femte år, går til FDF på mit tredje år, så kan jeg godt lide at shoppe, og bruge tid med familie og venner...... (Går også meget op i min konfirmation, og imorgen skal jeg købe tøj.....yes...! hehe)
[b]Love is so hard to find, but when you find it, you will fly above the pink sky![/b]
Oprettet af HackerJohn d. 14-01-2006 kl.16:06
Oprettet af SuperDriveren d. 03-02-2006 kl.22:06
Okay, jeg maler en gang imellem og skriver
Oprettet af EmsA# d. 04-02-2006 kl.11:06
Min computer gik åbenbart lidt grarserk....!!? ved ikk hvorfor den sendte den 4 gange... men de er vidst blevet slettet nu.....
[b]Love is so hard to find, but when you find it, you will fly above the pink sky![/b]
Oprettet af HackerJohn d. 04-02-2006 kl.15:06
Politik. Jeg kan godt lide mannesker som eksempelvis 'Che' Guevara. Og sidst, men slet ikke mindst, hører jeg en masse musik og læser gode bøger af fx. John Grisham, Tolkien eller Thomas Harris.
Oprettet af EmsA# d. 19-02-2006 kl.10:06
Går ikk selv så meget op i politik, men elsker også at læse, men mest Harry Potter
Oprettet af HackerJohn d. 19-02-2006 kl.12:06
hehe det er jo ikke en bog det er ren børnesnak *dril dril*
Oprettet af remoque d. 19-02-2006 kl.12:06
Vel er det da ej! Har du nogensinde læst dem, HJ? Du dømmer vist efter filmene, hva´?

BADDER! Filmene! Efter min mening har den sidste (4´eren) knapt nok halvdelen med! Ingen af filmene er helt efter bogen, men den sidste her var næsten en fornærmelse! Så meget som de undgik...
Oprettet af HackerJohn d. 19-02-2006 kl.13:06
jeg har aldrig set filmene men jeg har læst 50 sider af en af bøgerne.. syns ikke hun skriver godt.. sååe derfor
Oprettet af HackerJohn d. 19-02-2006 kl.13:06
nope ingen af delene men det er en af de sidste .. jo jeg kender det rimeligt.. har læst meget om HP på nette.. sååe.. kender godt historien.. men jeg mener bar den slår ikke en klassiker som Lord of the Rings
Oprettet af remoque d. 19-02-2006 kl.13:06
Fint - Fint!
Oprettet af remoque d. 19-02-2006 kl.13:06
KUN 50 SIDER!?!??!?!?!??!?! Hold da kæft, HJ! Så kender du jo intet til det!
Hvad var det for en bog? Hvis du ikke kan huske hvilken undertitel den havde kan du så huske hvordan den så ud?
Oprettet af PhycQ d. 22-02-2006 kl.08:06
I spammer altså!

Mine hobbyer?
Trommer... Damen... Arbejdet (Føtex/VVS arbejdsdreng)... Musik... Geddar... Bass... Computer... Ferie...
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af vang d. 15-04-2006 kl.02:06
Spiller musik, laver hjemmeside og optager med mit videokamera
Du er syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyg!!!!!!!!!!!!!!!
Oprettet af HackerJohn d. 16-04-2006 kl.00:06
Jag arbejder (nu igen ) , er sammen med kæresten, hører musik og ser film fest osv.!
Oprettet af 100% Cirkelspark d. 17-04-2006 kl.14:06
hmm..

mine hobbyer:

Guitar..bass..stener..musik..venner..tv..
Oprettet af vang d. 20-04-2006 kl.17:06
Og så er jeg jo meget her på siden
Du er syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyg!!!!!!!!!!!!!!!
Oprettet af pedemuzz d. 20-05-2006 kl.09:06
Hmmm......
Jeg spiller trommer og håndbold/basket
To be and not to be.
Oprettet af Von Duck d. 17-06-2006 kl.12:06
forskelligt
Ducks should be the ruiling World:ninja
Du skal være logget ind for at skrive på forummet.