Dolph.dk

Arto

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af LpF d. 21-05-2005 kl.16:06
har lavet en Wulffmorgenthaler fanklub på arto....så alle der har arto profiler må meget gerne søge om medlemsskab.
P.S. min bruger hedder lpf =P
I listen to Metal - I evolved
Oprettet af Tanja d. 21-05-2005 kl.23:06
Tjah jeg er ikke så mainstream, såårh ja jeg følger ikke så meget med den form for mode..
Jeg er ikke en /mand/ af mange ord. Men det er mig.
Oprettet af LpF d. 21-05-2005 kl.23:06
det er en ny ting =>
Oprettet af Tanja d. 21-05-2005 kl.23:06
Hahahahaha.,... Lol..

Yepper... det er Cool... Så Cool..

Troede jeg ikke man kunne..
Oprettet af Sommer d. 22-05-2005 kl.01:06
Hermed ansøgt, skønt jeg aldrig rigtig bruger Arto mere
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af LpF d. 22-05-2005 kl.12:06
ja...har godkendt, er der ikk flere der harv arto profil?
Oprettet af LpF d. 22-05-2005 kl.13:06
sommer hvorfor kommer du ikk online når du tænder computeren?
Oprettet af superduperko d. 01-06-2005 kl.18:06
Arto skulle nedlægges!!! det er tidsspilde og ikke sundt for alle de små børn der sidder og "chatter"(hån)....
Arto burde holde op og lukkes ned...

men det er jo bare min mening...
Oprettet af BS_Aspiranten d. 02-06-2005 kl.23:06
Arto. Ingen af jer Assholes ved hva Arto repræsenterer... Amerikas Reconstruerede Terror Offensiv. En side der rekrutterer, terrorister til, planen om at tilintetgøre byen Mekka. En Genial plan, hvor der indgår diverse typer af Brintbomber!
Oprettet af LpF d. 03-06-2005 kl.12:06
Dette topic er ikke lavet til at spamme Dolph replikker...
Oprettet af Tanja d. 03-06-2005 kl.18:06
Ja det er latterligt.. Heldigvis er den slags ulovlig og Arto slår ret hårdt ned på det.. :D :D
Oprettet af sverige2 d. 03-06-2005 kl.18:06
vil det sige at der rent faktisk forekommer ???
Oprettet af sverige2 d. 03-06-2005 kl.18:06
Arto, det er efter hvad jeg hører der Banditos og anden generations indvandrere lever højt på terror og tæsk. Jeg bruger det ikke selv, men det lyder som et herligt sted.
Nej seriøst, hvem fanden truer folk med tæst på en chatside, der er da for lamt.
"arH hvad, du tog mit chatnavn! jeg hader sig bare Zå meget"
Jeg håber det er et rygte, for ellers er al min respekt for bander hermed forsvundet (den smule der var...)
Oprettet af Tanja d. 03-06-2005 kl.19:06
Ja den slags forekommer faktisk.. En ven af mig har fået en masse trusler fra nogen på Arto.. Deres brugere blev lukket..Såårh .. :D :D: :D
Oprettet af sverige2 d. 03-06-2005 kl.21:06
Hvor er det grinagtigt!
Hvor er det dumt!
Det er sikkert skræmmende i situationen, men min ynk går hermed til folk der truer andre på en chatside hovedsageligt tilegnet børn.
Oprettet af Tanja d. 03-06-2005 kl.21:06
Vi grinte også en del af det.. :D :D .. For de var jo kun 15 år gammel..
Oprettet af LpF d. 04-06-2005 kl.00:06
kun 15??! det er sku da lang tid!
Oprettet af B.S. Christiansen d. 04-06-2005 kl.23:06
hvad sker der for dig... tror du selv stærke krigere som mig, Chuck norris, Steven seagal og helmut lotti gider være med i sådan en klub... Fy... åndsamøbe
Oprettet af sverige2 d. 05-06-2005 kl.17:06
""BS"", hvad laver du?
DU er jo ikke en stærk kriger...
desuden mener jeg nu heller ikke at helmut lotti har udkæmpet de helt store slag. Manden har talent, ingen tvivl om det. Men kriger på højde med ovennævnte og den rigtige BS bliver han aldrig.
Oprettet af B.S. Christiansen d. 20-06-2005 kl.13:06
Den rigtige BS??! hvad fabler du om, det bliver ikke mere rigtigt end mig
Oprettet af tintinen d. 23-06-2005 kl.21:06
Arto er svagt.

Jeg undersøger stadig et punkt hvor jeg kan sagsøge disse undermennesker for et par millioner, så jeg kan fuldende min tiger tank hær, styret af selveste mig! Arto er et frygtindgydende sted, for "konfi-Z'er", Dansk Folkepartis medlemmer, Søren og Mette og så videre. Når jeg endelig indtager min rette position for leder af dette svage samfund, vil det første alle mine undermennesker skulle gøre var at kaste sig for mine fødder, og først derefter vil jeg overtage domænet "arto.dk", og give det til de rette ejere: "Arabisk Renlige Terrorister i og omkring Oslo" (!)
ARRRRGH!
Oprettet af Sommer d. 23-06-2005 kl.23:06
Arto er hæsligt! Men et godt sted at få rekrutter!

Skulle jeg lave en "ARTOSIDE" funktion til brugerne mon? *HhHHM* *SF*
Oprettet af tintinen d. 27-06-2005 kl.14:06
JEG VIDSTE DET SOMMER! DU ER YPPERSTEPRÆSTEN AF DET DJÆVELSKAB! INTERNATIONALE TERRORCELLOR I DANMARK ER INGENTING, INGENTING, I FORHOLD TIL HVILKE KATASTROFALE HANDLINGER DU PÅDRAGER SYSTEMET!
ARRRRGH!
Oprettet af LpF d. 27-06-2005 kl.18:06
Man ka godt læse hvad du skriver selvom du ikk har caps på...
Oprettet af tintinen d. 27-06-2005 kl.19:06
ehm, jeg vil bare tilføje for dette uvindende menneskes skyld. MAN KAN GODT SKRIVE MED STORT UDEN AT TRYKKE PÅ CAPS LOCK! - og det er kun noobs der ikke fatter at opdagede de "kom til" at trykke på den lorte knap. Jeg skriver blindskift, men det betyder ikke jeg er blind. Jeg kan udmærket følge med i hvad der står på min skærm. Fattet?
ARRRRGH!
Oprettet af sverige2 d. 28-06-2005 kl.12:06
er din pointe at du skriver blindskrift, men ikke bruger caps når du vil skrive flere linier med stort?
Er det ikke lidt fjollet?
Oprettet af Sommer d. 28-06-2005 kl.13:06
Jeg bruger altså heller aldrig CAPSLOCK... Skal jeg skrive flere linjer bruger jeg min højre lillefinger til at holde shift i bund. LANGT MERE PRÆCIST HVIS DU SPØRGER MIG OG SÅ STYRER JEG SAMTIDIG ALLE SPECIELTEGN 100% I ORDEN ;P

De fleste jeg kender kunne snildt undvære CAPSLOCK...
Oprettet af tintinen d. 03-07-2005 kl.13:06
Efter min mening er caps lock og insert de 2 svageste knapper på et keyboard.
ARRRRGH!
Oprettet af LpF d. 03-07-2005 kl.22:06
Det er fuldstændig ligegyldigt om det var med caps eller ej... min pointe var at man godt ka se hva du skrive uden at det var med STORT
Oprettet af Hollow d. 12-07-2005 kl.01:06
Vamle spedalske kumunister.. Arto er kun for små lipgloss befængter piger med et overforbrug af bogstavet Z.. rigtige mænd tager til Libanon og jager selvmordsterrorister... eller mælder sig índ i fremmedelegionen... se det er en rigtig fritidsbeskæftigelse.. assholes.. Hollow skrider.. Overvejer selv at tage afsted og melde mig ind. YES SIR
Tyskerne er et stolt folk og har aldrig begået nogle feljtagelser
Oprettet af Tanja d. 13-07-2005 kl.22:06
*kommunister
* melder
Men måske du skulle melde dig på arto i stedet. Dit overforbrug er tegnet "." ( punktum) er ligeså slemt som de små pigers overforbrug af bogstavet "z". :D
Oprettet af B.S. Christiansen d. 17-07-2005 kl.10:06
ja man burde ligefrem kunne blive ekskluderet for denne væmmelige sygdom der kommer af at mænge sig med hjernedøde poptøser og deslige
Oprettet af Cutiepie d. 18-07-2005 kl.16:06
Tænk at man gider Arto...
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg