Dolph.dk

DolphMix = sommeren nye hit? :D

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af Christian4100 d. 11-06-2005 kl.18:05
Hei folkens.. har taget min DJ-hat på og lavet et dance dolph mix som jeg satser på blir sommerens nye hit :D..
hvis non af der vil høre det så tilføj min msn ZeoX@e-mail.dk !
ÅRH! Jeg kan ikke arbejde sammen med sån et asshole!
Oprettet af Sommer d. 11-06-2005 kl.11:05
Send til lars@businet.dk, og hvis det er fuldt ud lovligt lægger jeg det til upload her på siden.

Godt initiativ.

Sommer
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af The Eggman d. 13-06-2005 kl.16:05
Har fået fat i det og hørt det og må indrømme, at jeg synes det er meget godt. Godt arbejde, synd det nok ikke kommer på siden
KAN I SÅ FORSTÅ DET!
Oprettet af Christian4100 d. 13-06-2005 kl.20:05
Eggman -> tak har sendt det rundt til en del, alle har ku li det...

har os sendt det til ham bossen her på siden, men har sku ikk hørt noget tilbage fra ham! .. men skrev os han godt måtte ligge det på siden hvis det var..
Oprettet af Christian4100 d. 13-06-2005 kl.20:05
Eggman -> tak har sendt det rundt til en del, alle har ku li det...

har os sendt det til ham bossen her på siden, men har sku ikk hørt noget tilbage fra ham! .. men skrev os han godt måtte ligge det på siden hvis det var..
Oprettet af Dolph--fan d. 14-06-2005 kl.15:05
HaaaRj Christian

vil du ikk nok sende det til mig på Line_frodoussingkaer@hotmail.com
altså Dolphmix 2005
Knus Line
Oprettet af Christian4100 d. 14-06-2005 kl.17:05
OOOKAY ASSHOLES hør godt efter:

bossen af den her side er åbenbart et undermenneske for han ville åbenbart ikk smide mit mix op på siden..

Så er det godt der er andre med et langt større killer-instinkt....

Så gå ind på www.lalala.dk under "Download" der kan den hentes! Som i også kan se under "Nyheder" vil mixet blive spillet på Buddy Holly i Roskilde i weekenden!..

Flere spørgsmål så tilføjer i mig på msn ZeoX@e-mail.dk

Og så kan i ellers bare ringe!!!
Oprettet af sverige2 d. 14-06-2005 kl.18:05
Personligt så jeg helst brudstykkerne af dialog vævet hen over et stykke dejligt tysk heavy metal.
Men i det henseende at indoktrinere nutidens pot-rygende ungdom med visse sandheder kan det naturligvis være nødvendigt at tage denne genere i brug. Og til det formål er jeg sikker på at nummeret virker udemærket.
Oprettet af BS Tor d. 14-06-2005 kl.20:05
Hvad er det for en ussel grundmelodi, det lyder jo som et cirkus. Og genren, techno er jo kun for mænd i stramt lædertøj, nej mere helmut lotti, en mindre lalllende melodi, så kan det være det bliver et hit.
Det er muligt I kan læse en lille smule Søren og Mette, men kan i tale flydende tysk?
Oprettet af Tanja d. 14-06-2005 kl.22:05
Nu har jeg hentet nummeret, hørt det op til flere gange og går og nynner melodien hele tiden :D :D .. Cool mix, dog selv om det ikke er det jeg hører mest af : D
Jeg er ikke en /mand/ af mange ord. Men det er mig.
Oprettet af Christian4100 d. 23-06-2005 kl.15:05
Hey folkens.. .Ville bare sige jeg tager på ferie så alle i der tilføjer mig til msn for at få den, ska bar vide der går et par uger før jeg kommer på igen...

I har sikkert lagt mærke til den ikke ligge på www.lalala.dk mere... men det er fordi at DRs jurister ville nive dilleren af mig og sende den i retten sammen med resten af mit korpus for at have trådt dem over rettighederne...

Som bonus, og det kan vi takke bossen herinde for (Sommer), har jeg en video fra Mona Lisa (et diskotek) hvor den blir spillet og folk skaver sig til den...
Den er indtilvidere, mig bekendt, blevet spillet på 16 forskellige diskoteker i hele landet blandt andet, IN, train, buddy holly, route 66, mona lisa og chaplin og club14... rygtet vil dog vide den er blevet spillet på en del fler... Hvis i vil ha videoen kan i bar spørge..

Bortset fra det så fortsat god ferie, og husk at sende sangen rundt til alle i kender ... og så ringer i bare assholes!
Oprettet af Sommer d. 23-06-2005 kl.18:05
Jeps, den blev pludselig spillet, så frem med kameraet. Alt for cool

Synes det er synd de går så meget op i netop de lyde, for den er altså ret fedt lavet. Har skrevet til Christian at jeg med glæde ville have hosted den, men desværre er det ikke muligt spga. rettighederne.

( Ninja Dolph. Ninininja Dolph (
Oprettet af Nissen92 d. 07-07-2005 kl.10:05
Hmmm.... kunne faktisk godt tænke mig den!
Nissen
Oprettet af PhycQ d. 07-07-2005 kl.13:05
Læs dog topic... desuden er det rimlig outdated,,,
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af PhycQ d. 07-07-2005 kl.14:05
Se datoen ... ... Og hvis han læste hele topic så ville han også finde ud af hvordan han fik fat i mixet ...
Klaphat?... næææ du... jeg er et Tågehorn
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af Tanja d. 07-07-2005 kl.14:05
Outdated? hvad delen snakker du da om, det er sku' ret fedt. det er bare dig der er en klaphat :D
Jeg er ikke en /mand/ af mange ord. Men det er mig.
Oprettet af Sommer d. 07-07-2005 kl.15:05
Der er lidt bøllehat over den der
Oprettet af PhycQ d. 07-07-2005 kl.19:05
Nu må i stoppe med de tilnavne!!! .. jeg er enten et tågehorn eller en bøv ...
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af Christian4100 d. 09-07-2005 kl.02:05
AARGH assholes! ville bar sige jeg er hjemme igen fra ferie... så alle i der har tilføjet mig på msn (og det fandme mange ) mens jeg var væk for at få mixet, kan altså få det nu! ..

for lige at være lidt seriøs så går der en del rygter rundt om mixet, men har snakket med både sommer herinde fra, bossen fra lalala.dk og en flok advokater fra DR og dette er sandheden:

Juristerne dér fandt ikke noget direkte ulovlig på mixet så længe jeg (eller nogle andre) ikke tjener penge på det..! Måske bliver jeg senere hen slæbt i retten hvis de mener at de diskoteker den blir spillet på har tjent på den for så er det åbenbart min skyld.. men den sorg til den tid..

bossen fra lalala.dk fik jaget sig en ordentlig skræk i livet da de fra DR første gang kontaktede ham (hvilket jeg forstår 100%) så den blev med det samme pillet af siden og kommer IKKE derop igen for en sikkerhedsskyld..

Sommer herindefra ville heller ikke lægge den op af samme grund!

Derfor er den eneste mulighed for at få mixet at kontakte mig via. msn: ZeoX@e-mail.dk .. Jeg sender den gladeligt til jer men kan ikke love 100% at i ikke vil få nappet dilleren af hvis det kommer til en retssag, men som jeg har forstået det på juristerne er det hele ene og alene min skyld, så regner ikke med nogen af jer andre jeg har sendt sangen til vil blive indblandet..
..

Bortset fra det så håber jeg i allesammen har haft en überfed roskildefestival / ferie... og husk at i er 100% assholes :D
Oprettet af minimal d. 15-07-2005 kl.00:05
halløjsa..
nogen som hved hvad sangen den er mixet over hedder ?
Oprettet af Sommer d. 15-07-2005 kl.09:05
Det ved Christian4100. Det er ham der har lavet den
Oprettet af Christian4100 d. 15-07-2005 kl.13:05
Forresten til alle jer der downloader ting via Torrents så kan dolphmixet også hentes på thepiratebay.org! og det er 100% lovligt! her har i linket:

http://thepiratebay.org/details.php?id=3352606

ARRRRRGH
Oprettet af Christian4100 d. 15-07-2005 kl.13:05
Det kan i lige tro jeg ved :D..

Det er en gammel gammel lortetechnosang jeg fandt på en cd min granfætter har købt i tyskland i starten af 90'erne .. Den sang tog jeg så.. ændrede beatet lidt, ændrede hastighed, satte lidt mer digitallyde på og ændre pitch'.... Så på en måde kan man faktisk sige jeg os selv har lavet det! ... men sangen hedder Anthemosix... kunsteren stod der ikk nåed om hvem var.. men den lyder slet ikk i virkeligheden som den jeg har i baggrunden på dolphsangen
Oprettet af Sommer d. 15-07-2005 kl.16:05
Ja, et link til en torrent side kan jeg ikke brokke mig over. Såvidt jeg har undersøgt mig frem til er dette ikke ulovligt, da man herefter skal klikke videre for at finde ud af hvad det er... sååeh den går indtil jeg hører andet
Oprettet af Christian4100 d. 16-07-2005 kl.13:05
rolig lars, den var velovervejet
Oprettet af Nissen92 d. 19-07-2005 kl.18:05
hvorfor begynder den ikke at downloade på det der piratsbay????
Nissen
Oprettet af Christian4100 d. 19-07-2005 kl.18:05
tror ikke ret mange seed'er den...

tilføj min msn så sender jeg den ZeoX@e-mail.dk
Oprettet af Nissen92 d. 31-07-2005 kl.14:05
den er mega fed!!! men man kan næsten ikk høre Wulff og alle de andre som ikke er dolph! men det er den eneste minus!
Nissen
Oprettet af HackerJohn d. 31-07-2005 kl.18:05
ska jeg bar add'e dig for at få sangen??
Oprettet af Sommer d. 31-07-2005 kl.19:05
HJ: Jeps, det skal du
Oprettet af NEGERMUSIKANTER! d. 31-07-2005 kl.20:05
hej. jeg vil godt have sangen, så hvis der er nogen der pt er online på msn så add: Kongcasper@hotmail.com. så ikke kan sende sangen :D.

Mvh. Casper Christensen aka. NEGERMUSIKANTEN!
VI SNIGER OS! DER ER INGEN DER KAN SPOTTE NINJA DOLPH
Oprettet af Ninja-Jonas d. 16-08-2005 kl.11:05
send den til jonas039@msn.com --- :D ( Dolph Mix 2005 ) :D
Ninja Powahh!!
Oprettet af Christian4100 d. 16-08-2005 kl.14:05
tilføj mig til msn (ZeoX@e-mail.dk) eller download den på

www.DJChristianA.mymusic.dk
Oprettet af HackerJohn d. 16-08-2005 kl.16:05
Se dog at få sangen.. det er fedt med DOLPH (selvom jeg nu meget hellere kan lide rock !!! men fedt Christian4100 :D
Oprettet af PhycQ d. 17-08-2005 kl.20:05
TIL ALLE, DER LÆSER DETTE TOPIC!, Det er ikke nødvendigt at skriv nogetsomhelst her!
Bare add ham på msn: ZeoX@hotmail.com... Så får i hvad i vil ha!
Skulle i ha spørgsmål så add ham... ...
D-A-D- Laugh \'n a ½ <3
Oprettet af Christian4100 d. 18-08-2005 kl.09:05
ALLE:

Folkens jeg flytter til USA her i nat... Så kommer ikke til at være særlig meget på, derfor ka jeg ikk rigtig sende sangen!

Den ligger heller ikk på mymusic mer fordi de er bange for at DR ombestemmer sig og vil føre retsag alligevel...

så enten ka i lære det eller os ka den downloades her:

www.rouladebanden.dk/mix.zip

og det er mit eget domæne så der er der ingen der piller det ned fra
Oprettet af martin h d. 08-11-2005 kl.12:05
der findes jo ingen rouladebanden hp... damn den er da svær at få fat på den sang efterhånden....
I er 100% ASSHOLES
Oprettet af Christian4100 d. 15-12-2005 kl.18:05
ved det siden er lukket indtil videre pga jeg er i USA...

men tilføj mig til msn .. ZeoX@e-mail.dk

er ikk så tit på men ska nok sende den hvis du fanger mig online..

virkelig mange har dog tilføjet mig til msnlisten for at få den(hver gang jeg logger på er der en 4-5 nye) så måske nogle af jer der allerede har den kan smide jeres msn her så folk ka tilføje jer og få den?

please :D?

Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg