The Island
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg
Oprettet af
Sommer d. 03-09-2005 kl.17:05
Uff... så fik jeg lige set The Island i går i biffen.
Den film var sq cool! Den får dårlige anmeldelser, så havde forventet det værste. Men NUJS jeg blev overrasket. Den var virkelig virkelig cool!
Og DAMN nogle fede JetMotorcykler... sådan en + mig = overkill.
Har I set den, og hvad synes I om den?
Mvh Lars Sommer, Dolph.dk / WulffMorgenthaler.dk
Oprettet af
Sommer d. 04-09-2005 kl.20:05
MechaSkurk skrev:
Hehey! Har lige fået min kæreste til at bestille billetter. Håber den er go' som du siger Sommer, ellers smadrer min kæreste mig

:D
Det var en film som jeg gerne ville slæbe min (ikkeeksisterende) kæreste med ind og se. Den kan ses af alle!

Den er nice...
Hehey! Har lige fået min kæreste til at bestille billetter. Håber den er go' som du siger Sommer, ellers smadrer min kæreste mig

:D
Nogen spørgsmål eller kommentarer? Nej? Godt!
Den var overraskende sweet. Meget velskrevet og spillet. Blev lidt langtrukken hen mod slutningen, men det gør de fleste 2timers film. Bedste effekter jeg har set i lang tid. Især biljagten hvor de ligger på ladet af lastbilen med toghjul, det er så gennemført.
7.6/10 fra Mecha

.0 hvis ikke ham negeren havde være SÅ sort)
Især til sidst da han også var svedig og beskidt

Det kan være de toner ham lidt ned til DVD versionen. Man kan slet ikke fjerne øjnene fra ham. Han ødelægger slutningen ved at være så sort :D
Oprettet af
Sommer d. 05-09-2005 kl.22:05
MechaSkurk skrev:
Den var overraskende sweet. Meget velskrevet og spillet. Blev lidt langtrukken hen mod slutningen, men det gør de fleste 2timers film. Bedste effekter jeg har set i lang tid. Især biljagten hvor de ligger på ladet af lastbilen med toghjul, det er så gennemført.
7.6/10 fra Mecha

.0 hvis ikke ham negeren havde være SÅ sort)
Ham negeren var overraskende sort. Det snakkede mig og min ven en del om :D
Oprettet af
Sommer d. 08-09-2005 kl.20:05
*SPOILER ALERT*
Nu begynder her at komme information der kan ødelægge filmoplevelsen!!
Du tænker der de går udover bjergene? Synes det så så fedt ud. Osede af frihed, og ja... han var one of a kind :D Kulsort!
MechaSkurk skrev:
Især til sidst da han også var svedig og beskidt

Det kan være de toner ham lidt ned til DVD versionen. Man kan slet ikke fjerne øjnene fra ham. Han ødelægger slutningen ved at være så sort :D
Oprettet af
Sommer d. 08-09-2005 kl.20:05
I øvrigt kan jeg godt lide det sted hvor han ser barnet blive født, og damen blive aflivet. Det er en fed effekt, der med hende sygeplejerskens øjne og i det hele taget hendes udtryk, viser at "dette er ikke mennesker, men produkter". Barnet er sødt. Hun var bare et hylster...
Dit ynglingssted? Og hvad syntes kæresten egentlig om den?
Oprettet af
remoque d. 01-01-2006 kl.20:05
yes-yes...
fed film... har set den... en af de bedste... bare en skam at der var nogle store fejl, når der endelig var nogen. - fx. da de flygtede ude på vejen på en lastbil med nogle gamle rustne jernbane toghjul. jeg tænkte: "hvad!?! det er altså fremtiden! sådan noget har man altså ikke mere!"
så den på dvd sidste weekend... den var lidt lam men rimelig cool på samme tid.. ville give den 4 ud af 7
ÅRH! Jeg kan ikke arbejde sammen med sån et asshole!
Dette emne er blevet låst, så du kan ikke oprette indlæg